Jooost
19 december 2025 om 15:09
1
Eerst een plaatje voor de sfeer
Meestal ga je naar een juwelier met de intentie dat de mogelijkheid aanwezig is dat je met een nieuw horloge om je pols weer naar buiten loopt.
Deze keer wist ik bij voorbaat al dat dat niet ging gebeuren , maar het blijft geweldig om deze limiteds te bekijken….
Wat een toppers, stuk voor stuk bling … ach, hele stijlvolle bling zullen we maar zeggen.
Het gaat om de 140th Anniversary collection … stuk voor stuk limited editions en als trio bij elkaar compleet echt wel uniek te noemen.
De Navitimer B19 chronograph 43 perpetual calendar 140th anniversary limited edition 140 pieces.
De Super Chronomat B19 44 perpetual calendar 140th anniversary limited edition 140 pieces.
En mijn favoriet
De Premier B19 Datora 42 140th anniversary limited edition 140 pieces.
Wat een trio en mooi een keertje te zien .
Nu komt na het geweldige trio de plus 1 … ook mooi .
De Chronomat B01 42 Erling Haaland , meteorite limited 250 pieces
Dus , als iemand nog wat leuks voor onder de boom zoekt … ze liggen bij Van Baal Nijmegen .
30 likes
Vooral die navitimer is een hele mooie klatser!
1 like
HouwelD
19 december 2025 om 16:37
3
Zo’n chronomat met gouden band en een meteoriet wijzerplaat lijkt me ook wel leuk voor een dagje!
1 like
Persoonlijk vind ik dit wel een geslaagde combi
5 likes
APMV
19 december 2025 om 16:58
5
Dank voor het delen Joost. Inderdaad een indrukwekkend drietal. Deze lust ik ook wel
2 likes
Jooost
19 december 2025 om 17:24
6
1 like
Alle drie echt prachtig maar die Navitimer. Woooow!
1 like
Jooost
19 december 2025 om 17:25
9
APMV:
Deze lust ik ook wel
Yep … super strak en erg mooi
2 likes
Yorick
19 december 2025 om 18:11
10
Ok…. Ben ik de enige die had verwacht dat dit verhaal zou eindigen met @Jooost die met alle vier de horloges de deur uit zou lopen!?
@Jooost en met alles wat je in het blauw hebt staan, dan toch tenminste één!
2 likes
Jooost
19 december 2025 om 18:19
11
Yorick:
Ok…. Ben ik de enige die had verwacht dat dit verhaal zou eindigen met @Jooost die met alle vier de horloges de deur uit zou lopen!?
@Jooost en met alles wat je in het blauw hebt staan, dan toch tenminste één!
Ja daar heb ik een beetje hulp bij nodig … start je een crowdfunding voor mij
Oja, als het dan zover is heb ik graag de set compleet
2 likes