Hoi allemaal,
Ik ben nog maar een kwartaal lang lid van het forum maar ik moet toegeven dat het bekijken van de discussies/posts inmiddels een vaste prik van de dag is. Soms probeer ik nog wat nuttigs toe te voegen.
Inmiddels heb ik al een aantal horloges via het forum gekocht en geruild.
Mijn laatste nieuwkomers zijn toch wel even het delen waard.
Ten eerste een Breitling M50035 pre-colt / military quartz met doosje en papieren (!) uit 1991.
Opvallend zijn zeker de lugs en het dubbele referentienummer op het achterdeksel en de symbolen. Rond deze symbolen staat de tekst/toelichting “(1) DOCTOR (2) MED SUPPLIES / FIRE AMMUNITION / MAP / FOOD WATER” Lijkt me een verwijzing naar het leger? Het leren bandje is al nieuw, maar ik wil er zeker ook nog een rubberen Breitling Pro Diver bij, voor 18mm lijken die alleen wat lastiger te krijgen (dus als iemand er nog een heeft liggen :#). Afijn, meer plaatjes:
Wat viezigheid/verkleuring rond het datumvenster, maar niet heel storend.
En natuurlijk een wrist-shot. Op mijn kleine polsen staat deze maat toch nog best goed.
En dan zijn broer, die zich de militaire dienst heeft toegewijd - een Breitling PVD quartz voor de Arma carabinieri, de militaire politie van Italië:
Oh ja, en deze Omega Speedmaster lcd (1977) heb ik ook alweer een tijdje. Draagt bijzonder fijn ook op nato.
Tot morgen - vrijdag plaatjesdag - en alvast een fijn weekend!
Matthijs