Ik zie deze te koop staan. Lijkt me een Cadette. Maar wat me opvalt is dat er een 4-cijferige code achterop het deksel staat. Geen foto binnenkant deksel. Kan iemand me zeggen of dit als een echte lijkt of dat ik hier wellicht met een nepper te maken heb? Of misschien een samengestelde?
Heb al jaren terug begrepen dat die Cadette’ s voor t merendeel omgebouwde Chronographe Suisse’s waren. Zijn een tijd vanuit oa Turkije via Ebay verkocht.
Ik ben geen kenner genoeg om te zien of dit er ook 1 is, maar die plaat ziet er idd verdacht uit,
Bij echte Cadette’s schijnt overigens ‘meestal’ het uurwerk gesigneerd te zijn, dus foto’s hiervan zouden iets meer zekerheid kunnen geven.
Persoonlijk zou ik hier ver van blijven.
Er waren dus meerdere alarmbellen die bij mij afgingen. Verkoper reageert niet op mijn berichtje. Onderste lugs lijken korter dan de bovenste. Ik kan het nummer op het deksel niet plaatsen. Dus ja, vandaar de vraag hier.
Niet helemaal mee eens. Als ik foto’s maak met mijn mobiel en via mobiel een advertentie plaats en dus de foto’s van mijn mobiel upload zijn de foto’s ook onscherp bij uitvergroten.
Ik heb de foto gekopieerd van Marktplaats en vergroot. Ik heb alleen het horloge deel laten zien. Leek me onnodig om het hele bandje erop te hebben. Is een Hirsch bandje en dus onbelangrijk voor mijn vraag.
Maar sowieso zijn de meeste Marktplaats foto’s onscherp zodra je uitvergroot. Dat bedoelde ik te zeggen. Als ik via Marktplaats koop vraag ik vaak foto’s per mail ofzo op. Dan is de kwaliteit namelijk beter en kun je beter inzoomen.
Klopt, maar dat is niet het geval. Zie, de advertentie. Bij inzoomen wordt het gewoon onscherp. Deksel is gewoon netjes en leesbaar gefotografeerd. Verkoper had wel meer foto’s mogen plaatsen, maar wellicht kan hij het deksel er zelf niet afhalen.