Goedemorgen forum leden. Ik ben nieuw hier. Al jaren lang heb ik een passie voor horloges. Overigens ben ik absoluut geen kenner. ook ben ik al lange tijd aanwezig als lezer op het platform. Ik geniet van de discussies en de kennis van de vele experts hier. Daar zou ik bij deze zelf graag eens gebruik van willen maken. Ik heb een Breitling in mijn verzameling. Hiervan twijfel ik of die echt is. (Waarschijnlijk niet) maar wellicht kan hier uitsluitsel worden gegeven? Hoor graag en dank alvast! Zal in de toekomst ook zeker mijn actieve bijdragen gaan leveren, nu ik een account heb! (Niet als expert maar als liefhebber)!
Oeiii. Ik ben geen Breitling kenner, maar de afwerking is om te janken. Dus ik neem aan nep.
Helaas niet origineel. Dit is alleen al te zien aan de base-metal kast.
Ook aan de te kleine digitale scherm vensters en algehele afwerking.
Een Emergency heeft ook een echte “puist” aan de kast, voor de antenne. Dit is 100% nep.
Misschien geen echte Breitling maar wel een echte Emergency.
Dit is een Breitling Emergency
zoek de verschillen
Kortom, je hebt een hele mooie Emergency maar geen Breitling.
ingieten in epoxy dan is het steampunk emergency
Dank allen! Was er al bang voor , nu 100% zeker. Een echte emergency dus
Vreselijk slechte kruising van een al even slechte kopie van een Pluton met een verschrikkelijk slechte kopie van de achterzijde van een B1. De bracelet is mooi van ver, maar ver van mooi. Horloge heeft in de verste verte niks met een Emergency te maken en de LCD module die er in zit is wellicht van hetzelfde type als ze in een koffiezet plaatsen, namelijk type 13 in een dozijn.