Breitling Chrono Avenger informatie gewenst

Hallo,

Ik ben nieuw op deze site en wil jullie het volgende (probleem) voorleggen:

Graag zou ik wat onafhankelijk advies willen hebben. Ik ben van plan om binnenkort een nieuw horloge aan te schaffen en mijn keus is daarbij gevallen op de Chrono Avenger, witte plaat met een lederen band. Graag zou ik willen weten wie iets kan vertellen over de voor- en nadelen van een dergelijk horloge. Voor zover ik onderzoek heb gedaan kan ik er weinig nadelen van ontdekken maar in mijn ogen is de CA ook geen gangbaar model.

Met name is doorgaans veel discussie tussen de krasgevoeligheid van Titanium t.o.v. Staal. Wat betreft de waterdichtheid begrijp ik dat het geen duikhorloge pur sang is maar dat is geen probleem. Daarentegen is het in mijn ogen wel een keurige Chrono Automaat die licht is en duurzaam in gebruik. Kortom graag wil ik iedereen uitnodigen om er wat over te vertellen voor zover mogelijk want een echte review over de Chrono Avenger kan ik vooralsnog niet echt vinden op deze site.

Alvast bedankt voor de informatie, Gr.

hoi yves,

welkom, en ik kan je ook geen nadelen melden.
ik heb zelf een super avenger met een witte wijzerplaat , een voordeel van titanium is dat het lekker licht draagt tov staal
de maat 44mm is volgens mij ook prima.
verder vind ik het een mooie klok (tu)

joost

hoi ajan,

hoe werk je dit bij ?

hoi ajan,

wat een service (tu)

alvast bedankt

joost

zoals gevraagd,

1e is met zwarte rubber band,
2e is met nieuwe stalen band

de laatste 2 zijn van het net, maar hier staat ie wel goed op,

mvrgr joost




kan iemand mij vertellen waarvoor de cijfers van 10 tot 100 zijn op de buitenste rand van de wijzerplaat?