Ik heb hem om de pols gehad. Afwerking vind ik erg mooi, maar ik vind het niet een typische Breitling. Als je dat niet erg vind is dat natuurlijk niet heel erg
Da’s een kwaliteit van Breitling, mooie stalen banden!
Prachtig !!!
Ik vind hem mooi
tja ik ben ook geen echte Breitling fan en 46mm vind ik toch wel groot hoor , tenzij je een pols van 20 cm omtrek heb.Verder vind ik de Transocean de mooiste Breitling.
De banden vindt ik niet geslaagd.
De horloges des te meer!!!
Niks mis mee, doen:smile:
Zeker niet verkeerd!
Jeemig…da’s een echte beauty!!!
Heb niets met Breitling, vind er dan ook niets aan. Overigens beter aan te zien dan de gemiddelde Breitling, maar dat formaat! Ding kan zo om m’n nek
Erg vette Breitling, maar die band is een no-go voor mij.
Ik heb zelf een Sinn 103 A Sa Panda, dus dan hou je hier ook wel van.
Is wel wat kleiner met z’n 41mm van oost naar west.
[URL=http://s6.photobucket.com/user/TheMaestro58/media/Sinn/P1070378.jpg.html][/URL]
Op rubber zou goed kunnen, niet op deze hysterische bandenkeuze.
En nu een eigen wristshot… die band is dus van Rubber… lijkt staal, maar is het niet.
Mogelijke oplossing als je een andere band wil:
Any thoughts?
Zou de Blancpain nemen. Veel rustiger (en smaakvoller naar mijn idee). Tevens een echte klassieker.
Mooi, zwart is goede keuze. De Blancpain doet me net iets meer, iets rustiger en meer in balans. Maar daar storen de dikke wijzers me iets meer en zou ik er de band van de Breitling op plaatsen.
Als ik die horloge zo rond je pols zie, heb je de omega speedmaster DSOTM al eens gepast? Net wat kleiner maar verder een zeer gelijkaardige uitstraling vind ik.
Die blancpain zal toch een een stuk duurder zijn lijkt me
Je pols kan de breitling iig zeker hebben! Ik heb niet het hele topic gelezen, maar zelf ben ik ook wel gecharmeerd van deze donkere breitling:
Klopt. De blancpain is een paar 1000 euro duurder, maar dat past binnen het budget. Dus het gaat me echt om de looks in dit geval en het horloge waar ik t meeste plezier aan ga beleven.