Breitling Chronoliner: meningen?

Wat vinden jullie van de Breitling Chronoliner?

Zoeken op het forum leverde nauwelijks iets op. Vraag me af of er überhaupt 1 is hier?! En heb ook wel het gevoel dat Breitling enigszins onder de radar blijft hier…

Meningen zijn welkom voor evt een NA post later

4 likes

Tasty!

1 like

Mooie klok!

Ik vind hem erg mooi. Minder druk als een Navitimer, base ETA 7754 uurwerk wat duurzaam is en goedkoper in onderhoud dan de manufacture B01, en een prijs vanaf 4,5K bij de grijze aanbieders.

Ik zeg: oranje wijzers erop en inbrengen als HFLE2017 :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik vind de klok mooi. Breitling is meestal niet helemaal mijn smaak, ik vind ze meestal te druk, maar deze is mooi.

Die banden vind ik alleen echt geen porem…

Nu nog 1884 laten verdwijnen

Erg mooi hoor. :thumbsup:

Van de week gezien erg mooi met ceramische bezel, de eerste twee foto’s hebben een horlogeband die ik te fijntjes vond bij de kast. Al is de zilverkleurige wel sjiek.

Gaat wel. Banden zijn spuuglelijk.

Heel vet, maar helaas ook heel groot

Mooi horloge!!

Als breitling liefhebber niet een horloge dat ik zou aanschraffen…

Heel gaaf als rev panda op mesh! Alleen 2 nadelen: subdials zijn niet alle drie even groot (klein nadeel) en deze machine is 48mm (hééél groot nadeel).

Aiiiii 48mm, maak er eentje in 40mm, max 42mm!

2 likes

46mm is ie…

Even een wristshotje (nog niet van mijzelf):

Ik vond hem groot op papier, maar IRL valt het volgens mij enorm mee. Veel 42/43 mm horloges, maar denk dat deze niet veel groter draagt. Laatst een 42mm breitling gepast en die vond ik klein ogen…

Morgen maar eens passen

3 likes

Zwarte versie is erg mooi. Niet te opvallend.

Zeker mooi! En uiteraard weer te groot voor de kleinere pols :expressionless:

1 like

Mehhh… Heb het sowieso niet echt op Breitling…

Dikke klok!
Ik zeg: Doen!