Hier is er ook 1 met mijn indeling.
Amen. Ik zou het zeker zo laten!
Naar mijn mening zijn de rijders aan de lunette bevestigd, de schroeven zijn voor een externe lunette volgens de foto’s, in feite lijkt het op twee lunettes boven elkaar en dat maakt dit nog vreemder
Limited edition…1 of 100
Deze:
https://www.chrono24.nl/breitling/chronomat-b01-42--id38029522.htm?searchHash=6562230d_qUaG4d&pos=11
€ 5.900
Punt van dit soort horloges is dat een normaal mens ze niet als daadwerkelijk duikhorloge zal gaan inzetten. Dus mist bij de meeste dragers ook het besef dat het logisch(er) zou zijn om de eerste 30 minuten van een duik van minuten te voorzien.
…is van TS…
Wat is TS?
Je zult inderdaad zeggen dat het logischer zou zijn! Je kan dan goed je minuten aflezen😜.
TS = Topic starter
Ow haha! Ja kan eigenlijk niet voor dat geld . Maar wil heel graag ruimte maken voor wat anders. Maar daar is deze niet voor.
Het is me echt niet opgevallen dat de bezel indeling zo anders is. En ik leer graag wat bij. Ik zie ze amper zo op deze manier .
Ik vind dat echt verbijsterend vanuit Breitling. Blijkbaar zitten daar atelier-chefs die zelfs dit soort basale kennis niet meer hebben, en dus de werknemers verkeerd geïnstrueerd hebben. Maar nogmaals, ik kijk nergens meer van op.
Bedankt voor je kritische reacties . Kunnen we wat mee.
Laat hem lekker zo, zoals jij hem hebt klopt-ie!
Nou ja, dat kan ik dus tegenspreken…
Als je op de breitling website kijkt staan ze ook allemaal tussen de 45 en 15
I know. En die kloppen dus allemaal niet. Zie mijn post nummer 17 in dit draadje. En ze zijn er nu blijkbaar zelf achter gekomen en monteren ze nu dus structureel wel correct. Hoop ik toch… …want redeneer even met me mee. Waarom zou die minutenring op 45 moeten beginnen…? FWIW, heb zelf een jaartje bij Breitling NL gewerkt.
Ik zou zeggen - neem contact op met Breitling NL en vraag of Gert-Jan of Leonoor hier hun zegje over willen doen. Dat je die namen kent zal ze allicht meteen in een hogere versnelling zetten. Dit zijn de “senior” horlogemakers in het Lijnden-atelier.