Breitling Chronomat BO1

maar ik blijf er bij er is niks apparts aan kun je beter een seiko monster kopen is een stuk apparter :slight_smile:

Hoe zo niks appart?? kijk naar de emergency, de B1,de navitimer en ga zo maar door. Nee neem een Rolex met al 30 jaar het zelfde ontwerp en uurwerk Het vekochte aantal in 2008 was 650.000 stuks dat noem je wel zeker exclucief.

1 like

wilco Schreef:

nee bedoelde geen nep zooi maar 9 van de 10 zaken
verkoopt breitling er is totaal niks appart aan
behalve de prijs

doe mij dan maar een corum

Toch blijkt dat Breitling bij een hoop mensen bovenaan de wishlist staat samen met Omega en Rolex (en veelal onbereikbaar blijft om wat voor redenen dan ook.)
Er zijn zat merken die qua exclusiviteit boven Breitling uitstijgen , maar het gaat ook een beetje om “het OHH! gehalte” van bepaalde merken.
Wat jij en ik exclusief en mooi vinden,halen velen hun schouders bij op.
Prijs alleen bepaalt niet alles,ook bekendheid van een merk speelt een rol.
Zo liet ik laatst een foto van een Hublot zien aan een vriend, dacht hij dat het een soort TW-STEEL was.“Nooit van gehoord”! zei hij,bij veel exclusieve merken trouwens.

gr Ron

Gert Schreef:

Hoe zo niks appart?? kijk naar de emergency, de
B1,de navitimer en ga zo maar door. Nee neem een
Rolex met al 30 jaar het zelfde ontwerp en uurwerk
Het vekochte aantal in 2008 was 650.000 stuks
dat noem je wel zeker exclucief.

In 2007 waren dat er nog 720.000 :slight_smile:

En bekijk deze post maar eens:

http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=247412

Niet offensief bedoelt, maar er zit zeker wat in …

@ bikerplus klopt ook wat je zegt ik vind het zonde vroeger was het wel appart nu loopt jan en aller man ermee. dan wordt het allemaal zo doorsnee

@gert Ik heb het merk rolex niet in de mond gehad en ja die zijn ook alles behalve nog appart uitzondering een paar mooie vintage modelen
wel knap vind ik dat je 30 jaar het zelfde model op de markt kunt brengen en dat het nog goed verkoopt zegt toch iets over het merk

Geheel los van de inhoudelijkheid in de discussie vind ik het nu toch wel tijd worden dat we “appart” gaan vervangen door “apart”.
:)-D
Jur

Jur Schreef:

Geheel los van de inhoudelijkheid in de discussie
vind ik het nu toch wel tijd worden dat we
"appart" gaan vervangen door “apart”.
:)-D
Jur

Fijn dat jij het zegt … ik wou de betweter niet uithangen :frowning:

wat een lol

99A55940-6FEB-4DE0-A187-7D78ED9E1247_1_105_c

Deze al een paar maanden om de pols , draagt beter als mijn sub , is ook wat zwaarder.
is gewoon een tophorloge met een top uurwerk , wel wat teveel bling ,maatja is weer eens iets anders.

1 like

Gewoon prachtig… klaar uit.

4 likes