Breitling chronomat frecce tricolori vintage en serviced

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Breitling chronomat frecce tricolori
Diameter: 39mm
Leeftijd: 1995
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2024
Factuur en/of certificaat: certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos en omdoos
Verzendkosten of afgehaald: ophalen
Conditie (krassen, werking etc): perfect
Soort uurwerk en kaliber: v7750
Vraagprijs: 4.750,00 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierbij verkoop ik mijn unieke Breitling chronomat frecce tricolori. Het horloge werd volledig geserviced en terug in nieuwe toestand gebracht. Kenners zullen zien dat de gouden accenten ooit bij een latere service werden aangebracht en daar dit zo mooi met de patina van de wijzerplaat past, heb ik de stijl verder gezet. Alle schroeven en riders zijn 18k goud waardoor dit een 1:1 exemplaar is met een knipoog naar zijn voorganger (dit kan uiteraard ongedaan gemaakt worden door stalen varianten of deze wit te laten maken). De chronomat komt op een tijdscorrecte rouleaux breitling band die geen rek heeft en ongepolijst is: het breitling logo is nog mooi en “crisp” :slight_smile:

Horloge komt met boekjes, genummerd certificaat, doos en omdoos.

Meer Breitling dan dit zal het niet worden…

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

11 likes

Ups. Horloge kan ook gekocht worden op een pilot stalen band zonder rek, dan is de prijs 4.250 euro.