Breitling chronomat gmt of toch rolex deepsee

Ja wat vind u ervan? de Breitling chronomat GMT: 47mm breed, (zie breitling site, daar kunt u hem samenstellen), klik modellen 2011 aan, dan stalen kast, wijzerplaat wit (heet sierra silver) , en dan camel band… Voor mij eindelijk de ideale uitvoering. (extra stalen band apart) Vooral de wijzerplaat die dan met de drie registers (op 3,6,en 9 uur zitten), Het opvallende rode puntje, lees detail, voor 2e tijd, en mooie uitgebalanceerde bezel en de klokzelf. samen met deze kleurstelling helemaal af. Maar ja tussen de 7090-en 8160 euro… zonder de extra stalen band (die ik er ook bij zou willen) zal rond de 500 euro extra kosten. zal moeilijk vergelijken worden met een rolex deepsee!!! wat is jullie mening hierover…
En ja ik heb het geld ervoor…

1 like

wil je het er ook aan uitgeven ?

In dit geval vind ik de Breitling mooier dan de deepsea.
Dan zou ik eerder voor de seadweller gaan…

Als ik zou moeten kiezen wordt het zeker de Deepdsea, zo’n Breitling trekt me totaal niet.

Ik zou zeker voor de Breitling gaan,dit is zoals een chronograaf er uit hoort te zien,
Alles klopt aan het ontwerp en dan te bedenken dat hier het Caliber B04 in zit met meer dan 70 uur gangreserve dan is de keus toch snel gemaakt.