Goedemorgen!
Ik ben op zoek naar een nette Breitling Chronomat GMT, zie de foto.
A32398101M1A1
Via Chrono en het internet heb ik nog niet de juiste gevonden voor een leuke prijs, dus misschien heeft 1 van de mede-forummers nog een mooi exemplaar liggen. Het gaat me specifiek om de boutique only edition!
2 likes
Heeeel lastig te verkrijgen deze (indd voor een leuk prijsje).
Wel heel gaaf model. Succes met de zoektocht!
1 like
Stonden er recentelijk twee op good old Marktplaats die voor grofweg 4000€ zouden zijn gegaan. Marktplaats brengt natuurlijk wel wat wantrouwen met zich mee maar wie weet kun je er wat mee.
1 like
Dank voor de tip, zal eens gaan kijken. Heb meer vetrouwen in het forum, heb op onder andere Reddit al wat neppers gezien en dat willen we natuurlijk niet!
1 like
Ik heb deze ooit gekocht voor 3k. Ik zou hem niet voor veel meer dan dat aanschaffen mocht je hem ooit weer willen verkopen. 
Dan kan jij vast heel goed onderhandelen!
2 likes
Zo regel er voor mij ook ff een voor 3k, je krijgt 5% provisie 
2 likes
Superclones everywhere! Pas op
2 likes
Zo’n deal vind je alijd maar 1x 
Er stond er laatst hier nog een voor 3250 of 3500 ofzo. Dus zo gek is het niet. Houd ze maar in de gaten, alles rond de 4k verkoopt niet.
Wat hier op HF verkocht is afgelopen jaar van dit model zijn de witte plaat voor 3350 en de groene voor 3999 - deze boutique edition voor 3k klinkt mij surreëel. Maar wie ben ik 
On topic voor TS: ik heb een tijdje gezocht naar een nieuwe, de beste deal die ik binnen de EU op C24 kon vinden was 4400€ vanuit een goed beoordeelde dealer uit Litouwen. Ik hoop dat je een mooie deal kan vinden!
1 like
Correctie idd.
Ik had in alle eerlijkheid niet zo gauw gezien dat het om een boutique edition ging.
Ik bedoelde gewoon een voorraad model met een vrij standaard kleur.
4 likes