Breitling Chronomat ONLY ✈️…..

13 likes

13 likes

Mooie foto en klok :blush::+1::+1:

1 like

Helemaal mee eens!

1 like

14 likes

11 likes

Na oem rubber

16 likes

Met mooi de skull van Schiffmacher die om het hoekje komt kijken :joy::+1:

17 likes

Laatste dag Chronomat , morgen weer wat anders :blush::+1:

15 likes

Nog een oudere terug gevonden foto …

Breitling Chronomat 42 met UTC …
was toen nog wat want de UTC is eigenlijk alleen leverbaar voor de 44mm versie .

12 likes

15 likes

Swiss made :wink:

10 likes

10 likes

16 likes

Momenteel nog in mijn bezit. De Chronomat rose gold - stainless steel.

Zou wel graag een Chronomat terug willen, maar dan wellicht zonder goud haha.

14 likes

Ik zou deze lekker houden ik vind hem prachtig🤩

2 likes

Geweldige set haha! Is dit de groene? Mooi ding zeg!

1 like

Daar ga je spijt van krijgen. Dit kleine beetje goud maakt hem veel aparter dan een stalen zonder dat het ordinair wordt ( ik kan de juiste omschrijving niet vinden) ik heb serieus staan twijfelen om deze te nemen terwijl ik deze op foto’s de minste vind. Ik ben alleen gevallen voor de donkergrijze wijzerplaat van mijn huidige model ondanks dat er naar mijn smaak teveel goud in zit.

Ik probeer het even goed te lezen haha. Je vind deze dus minder ordinair, je hebt getwijfeld deze te nemen, maar op foto’s vind je deze die ik heb toch niet mooi genoeg? Heb je nu een model met teveel goud? Zo ja, welke heb je dan momenteel? :smiley:

Ja ik typte een beetje snel vanmiddag en was onduidelijk. Ik bedoel dat sommige staal verkiezen boven goud, omdat goud soms wel eens too much is, een tikkeltje ordinair volgens sommigen.

Ik heb drie jaar geleden het geluk gehad om een model naar keuze te nemen en heb gekozen voor de staal gouden met grijze wijzerplaat. Voordat ik de keuze maakte nog even bij de Breitling boutique langs geweest om alle modellen te vergelijken.
Ik vond de koperkleurige ook heel erg mooi.

Het model wat jij hebt en de stalen met zilveren wijzerplaat had niet de voorkeur. Totdat ik ze in het echt zag. Jouw model heeft precies de juiste verhouding goud met staal en valt niet zo erg op. Ik ben nog steeds gek op mijn horloge, maar vind de gouden ring eigenlijk een beetje teveel goud. De rouleax armband met gouden stukjes daarentegen… nog steeds wauw! Ik hoop dat ik nu wat duidelijker ben.

9 likes