Marc-B1 Schreef:
Als je houdt van sterretjes, ga je beter voor een
Omega Megaquartz Stardust dial
jeetje, dat zou wel iets zijn voor n damesklok. maar zie t niet graag op n herenklok, zoveel bling.
Als je houdt van sterretjes, ga je beter voor een
Omega Megaquartz Stardust dial
jeetje, dat zou wel iets zijn voor n damesklok. maar zie t niet graag op n herenklok, zoveel bling.
Marc-B1 Schreef:
Als je houdt van sterretjes, ga je beter voor
een
Omega Megaquartz Stardust dialjeetje, dat zou wel iets zijn voor n damesklok.
maar zie t niet graag op n herenklok, zoveel
bling.
Het is anders wel een massieve blok staal aan je pols hoor !
En er wordt serieus jacht gemaakt op die dingenā¦
Of het nu mooi is of niet, wat voor invloed heeft het op de rest van het uurwerk?
Kwalitatief uitermate teleurstellend. Zeker als je ziet wat je voor zoān horloge moet betalenā¦
Ik vind de wijzerplaat wel mooi zo. Het lijkt er zo op of er diepte in ontstaatā¦
Afgezien van het feit dat het niet hoort, en dat dit een slechte zaak is voor een merk als Breitling, vind ik dit toch wel iets moois en unieks hebben. Het moet daarentegen niet zo gek worden dat bijna al het blauw verdwijnt, dat zou niet mooi zijn lijkt me.
ben t met de rest eens dat t er nu wel mooie
uitziet, maar dat t niet zou mogen imho. ik zeg
ook nu, want straks worden die stippen alsmaar
groter en groter en dan zou ik t niet meer mooi
vinden.bovendien, mn blauwe seamaster is zo n 5
jaar.ouder en de wijzerplaat ziet er nog picobello
uit. de secondewijzertip is wel wat lichter
geworden in de loop er tijd. dan dan weer wel
Eensā¦
Mijn blauwe seamaster is ook zoān 15 jaar en wijzerplaat is nog helemaal gaaf. Dat de secondenwijzer tip oranje is geworden vind ik eigelijk alleen maar mooier ipv rood.
Misschien is het proces nog te stoppen door
ergens aan de achterzijde van de wijzerplaat
bijvoorbeeld bij een van de steuntjes en een ander contactpunt een miniem stukje magnesium houdend metaal
te plakken,
( afgezaagd stukje van een ouderwetse metalen puntenslijper )
Ik vind het een bijzonder mooi horloge; Ik zal niet snel toekomen aan zoān aanschaf. Maar alle sympathiek reacties ten spijt blijft het gewoon een aanslag op de waarde. Bovendien vraag ik me af waarom er in zoān duur klokje geen wijzerplaat zit waarin dit wordt voorkomen.
Dat zou dan inderdaad bij zoān prijzig horloge toch niet mogen voorkomen, want hou oud is deze Breitling eigenlijk?
Hij lijkt mij nog geen vintage.
Oh, zie het hieronder al staan, nog maar 10 jaar oud!
het kan bijna niet anders of er moeten meer eigenaren
precies hetzelfde probleem gemeld hebben.
Is toch raar, als bij een Rolex de wijzerplaat begint te barsten (spiderweb) hoor niemand iets over de belabberde kwaliteit zeggen. Sterker nog, ze worden gek en betalen er grof geld voor.
Is toch raar, als bij een Rolex de wijzerplaat
begint te barsten (spiderweb) hoor niemand iets
over de belabberde kwaliteit zeggen. Sterker nog,
ze worden gek en betalen er grof geld voor.
Of van die verkleurde lume die het niet eens meer doetā¦
Maar nogmaals, ik vind het vaak wel mooi, maar niet kunnen 
Patina sommige noemen het oxidatie. Ik noem het verrot.
Echt snel een moie nieuwe plaat erin want dit vind ik helemaal niks.
Ik vind het ook helemaal niks, dit zou nog acceptabel zijn als er CvK op de wijzerplaat zou staan:-) ik vrees dat het alleen maar erger wordt, en zoals eerder gezegd, dan is het niet meer mooi meer.
Dat had mijn horloge ook:

Even met de verfspuit er over en klaar 
Zonder gekeheid, ik vind het niet eens lelijk, alhoewel ik er denk ik wel van zou balen als het met mijn nieuwe horloge zou gebeuren. Als ik hem vanwege dit probleem voor een zacht prijsje kon kopen, zou ik het zo laten zitten.
Groeten,
Martin