Het liep ook de spuigaten uit wat Rolex betrof. De “grijze” markt hersteld zich. Op een splinternieuwe ga je geen verlies hebben! Dan wel de types waar je even tot lang op moet wachten!
Oow naja beter maar niet echt belangrijk voor mij. Het was mijn eerste ‘echte’ horloge en vele jaren met plezier gedragen. Over 40 jaar moeten mijn kinderen maar zien wat ze er mee doen.
Sorry even nagekeken maar nieuw gekocht in 2003 voor € 2975 met leer (haai) en gesp. Daarna in 2004 of 2005 de goud stalen band voor € 1900 erbij gekocht.
Laat je niet gek maken, deze horloges zijn tijden verguisd en ook two tone. Maar ze worden langzaam weer een beetje meer gewaardeerd.
Zelf zou ik nooit 2 bijna dezelfde horloges kopen. Breitling heeft zo veel moois gemaakt en dat kun je naar mijn mening beter doen. Maargoed wie ben ik?
Onzin op horloges en sieraden!
ja, ze lijken echt wel veel op elkaar. Iemand die er geen verstand van heeft gaat nooit zien dat je weer een ander horloge rond de pols hebt! Maar persoonlijk vind ik de blauwe de mooiste. En als je ze in je box naast elkaar legt, zie je de verschillen natuurlijk wel. Maar voor 1900€ ga je deze band nieuw niet meer vinden! Kijk maar even wat ze nu kosten!
Het gaat me niet op mogelijke successierechten, maar als ik deze horloges achterlaat weet verder niemand wat ze er voor moeten vragen. Niemand heeft verstand van deze “troep” zullen we het maar noemen. Jullie zijn kenners en verzamelaars, net als ik. Maar een buitenstaander heeft er geen verstand van. Daarom dat ik ze tegen die periode beter van de hand kan doen!
Oké.
Klopt. Maar in dit geval moest ik zelf ook lachen. Dus in dit geval dikke prima!