Breitling chronomat

Hallo allemaal, ik kocht zoals ik eerder al liet zien een Breitling chronomat met rechte cijfers op het dial. In mijn ogen een prachtig horloge en loopt bovendien nog perfect ook! Nu kan ik voor hetzelfde geld ook nog een Breitling chronomat chronometer kopen met schuine cijfers op het dial. Nu blijkt volgens kenners en verzamelaars dat het horloge met schuine cijfers (13350) minder in trek is dan het horloge met rechte cijfers (13050.1) en dat ik dat horloge minder snel zal verkopen dan de rechte cijfers. Klopt dit? Hier enkele foto’ van de betreffende horloges.

3 likes

Waarom zou je hetzelfde horloge kopen?!

Toch fijn dat iemand ze van de markt haalt! :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Ach boeien of hij in trek is! Gewoon kopen en dragen wat je mooi vindt!!

Hier de groeten van zijn neef (nieuw gekocht in 2005) met heel veel plezier gedragen.

Oja heb hem nogsteeds en gaat nooit weg!

1 like

Zijn deze ĂĽberhaupt in trek dan? :sweat_smile:

3 likes

Kunnen jullie gezellig Chronomatties worden! :sunglasses::+1:

5 likes

het is niet dezelfde. 13050.1 en 13350

ja deze lopen ze echt wel op, maar ik houd het voor eigen collectie. Maar ik blijf niet eeuwig leven en zal toch ooit weer afstand moeten doen van mijn verzameling, daarom even deze vraag. Ja, vooral de blauwe zijn ze zot van.

1 like

Ja de cijfers …

Hij is hetzelfde.

En waarom zou je een horloge kopen dat volgens

Minder waard is dan je huidige?

Dus je vraag is of je een horloge wat je nog moet kopen ook makkelijk weer verkocht kan worden? Koop je het om het weer te verkopen … :thinking:

PS Alles is makkelijk te verkopen als je ook bereid bent wat verlies te nemen en tja, het is een doordoener maar “een hobby mag best wat geld kosten”. Ik zou me over de deze vraag hélemaal niet druk maken, als je het horloge wil hebben voor jezelf en niet voor de handel.

:beers:

klopt, deze met Romeinse cijfers heb je dan ook nog! Eveneens prachtig, zeker met deze band, maar die banden alleen al kosten momenteel 3400€

Jaja Jurk, leuk… :kissing_heart:

1 like

Touché :joy:

1 like

Nee, ik verkoop niks. Koop geregeld aan maar ik verkoop geen enkel horloge. Maar zoals ik al eerder zei zal ik ook niet eeuwig blijven leven en zal toch ooit weer afstand moeten doen van mijn verzameling, daarom even deze vraag.

Oow valt mee toen € 1.950,- voor betaald (2006)

De 13350 is ook een chronometer en dat doet de prijs ook stijgen.

En dat wil je dan per se zonder verlies? Oké. In dat geval kun je beter een Rolex kopen, die houden wél waarde. Ik zou me er echt nu helemaal niet druk om maken. Maar goed, mijn mening is geen antwoord op je vraag … :wink:

Ik trouwens ook niet en hoe minder mijn collectie waard is als ik dood neerval, des te minder successierechten hoeven er betaald te worden.

1 like

Daar heeft u momenteel dit horloge niet meer voor, kijk maar eens wat de banden nu kosten en dan spreken we nog niet over het horloge.

1 like

Met Rolex is het ook veel minder dan het geweest is. Daar heb ik ook mijn buik van vol hoor.

Klopt, de markt lijkt zich te herstellen (gelukkig!). :beers: