Wat een orgels, bijna onvoorstelbaar dat zulke dure Horloges zo’n afwijking hebben
Is het geen idee om contact op te nemen met de verkopende partij? Zat er geen garantie op?
Volgens mij is de reparatie niet zo’n grote klus, ik zou navragen of een horlogemaker de wijzers op nieuw wil plaatsen. Dan kan je er jaren van genieten!
In theorie wel, 3 maanden welteverstaan. Desalniettemin, ben ik persoonlijk van mening dat ‘In Zeer Goede Staat’ voor een horlogekenner niet helemaal aan de orde is geweest als het een dermate ‘gereviseerd’ exemplaar betreft. - Dit neemt niet weg dat ik zelf de keuze heb gemaakt om het horloge aan te schaffen.
Dit gaan we inderdaad doen !
Vandaag goed contact met verkoper gehad die oplossing biedt! We gaan in overleg even kijken wat de beste oplossing is.
Ben je horlogemaker in de buurt? Ik woon in Gemert en ben best bereid een stuk te rijden. Ik kan hem ook bij WristCandy zelf afgeven, dan regelt Jeroen het voor me (thanks). Feit is dat dat ook ~560km is (2x retour), maar wat moet dat moet . Wat is ieders ervaring met versturen van horloges (ook een optie, maar klinkt risicovol)?
Bedankt iedereen voor het meedenken.