Breitling Colt 2 op Mesh/Shark bracelet?

Ik twijfel of dit een goede match is… Maar ben er wel benieuwd naar.

Op een superocean heritage of transocean staat zo’n mesh wat mij betreft super, maar of het ook op een Colt 2 staat? Misschien iemand een voorbeeld en/ of tips?

Het gaat om deze uitvoering:

Voor de verandering vind ik een meshband altijd wel grappig. Echter niet voor een lange tijd. Koop anders gewoon een goedkoop meshbandje. Is het niks, gooi hem dan gewoon in de la, verkoop hem of zet hem op een ander horloge :slight_smile:

Dit is het enige plaatje wat ik op internet kon vinden:

Een grovere mesh zal beter staan denk ik.

Ik vind zo n stoere klok niet echt mooi op een mesh, maar dat is smaak.

Vreselijk!
Ik zie de mesh hooguit op een heritage.
Maar of ik een goede smaak heb valt te betwisten natuurlijk.
Jur

Ik zou het niet doen.

+1 geen mesh. Dat zwart staat hem veel beter en legt het accent op de wijzerplaat.

Misschien een matzwarte mesh (ff via photoshop proberen)?

Gaat m indd niet worden… Toch maar kijken of ik een originele stalen band kan scoren.

Tegenwoordig is er ook een textiel band van breitling, weet de naam zo niet, maar hij zit op de avenger military. Die zou hier ook mooi op kunnen staan:). Ik ben uiteindelijk voor een leren gegaan.

Goede tip! Best mooie band inderdaad

Erik11 Schreef:

Goede tip! Best mooie band inderdaad

+1

Heb m alleen nog niet los te koop kunnen vinden… Misschien eens langs een AD gaan.

Daarbij vermoed ik ik dat de avenger een grotere maat band heeft

Gevonden:

http://www.ebay.ca/sch/sis.html?_nkw=Breitling%20MILITARY%20black%20103W%2022%2020%20strap%20band%20100%20ORIGINAL%20NEW%20nato&_itemId=171362760526

Had ze prijzig verwacht, maar dit valt me tegen. Toch maar iets soortgelijks zoeken dan maar.

De plaatselijke dealer had deze als losse band liggen. Incl eenvoudige gesp sluiting kwam deze op 190 euro. De binnenzijde is van rubber btw.