Tja, als motorrijder hou ik van een bovengemiddelde snelheid. Helaas blijkt dat ook uit de boete die ik inmiddels mocht ontvangen uit Zwitserland.
Daarom, omdat ik geflitst ben met mijn stomme hoofd en hier figuurlijk de hoofdprijs voor mag betalen, mag deze prachtige Breitling met heel veel pijn in mijn hart naar een nieuwe eigenaar.
Stalen band op lengte van 19,5cm pols met nog één schakel extra en nog twee fine adjustment posities.
Rubberen band maar aantal keer gedragen.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, absoluut geen (in-)ruil helaas:
Merk en model: Breitling Colt A17388101C1A1
Diameter: 44
Leeftijd: december 2018, dus nog geen 7 jaar oud
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 31 augustus 2024
Factuur en/of certificaat: full set, inclusief digitale garantiepas, alle boekjes en attestation de chronometre
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, originele doos, reisetui, originele rubberen band
Verzendkosten of afgehaald:
Conditie (krassen, werking etc): zeer netjes 90/100, wat haarlijntjes op kast en band. Voorzien van inscriptie op de binnenzijde clasp van de stalen vand “Hellebeuk 1993-2018” ter ere van het 25 jarig huwelijk van de vorige (inmiddels overleden) eigenaar.
Soort uurwerk en kaliber: Cal. B17
Vraagprijs: 2300 of een reeel bod in de buurt, alleen afhalen en betaling per bankoverschrijving.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Morgen upload ik daglichtfoto’s.