Breitling Colt A57035

Geachte Forumleden,

Niet op zolder gevonden, van de buurman gekregen, door de hond opgegraven of in de lade van oma gevonden. Ik heb dit horloge gewoon gekocht voor een prijs die te duur is voor een replica (dat is het altijd), maar goedkoop voor een echte. Weliswaar met retourgarantie dus geen paniek. Wat opvalt is het doosje van AVW die er bij hoort. De band en sluiting zijn niet origineel, maar de rest lijkt allemaal goed, en ook met de loep lijkt het goed. Kunnen jullie mij vertellen of ik deze mag houden of m regelrecht terug moet sturen? Graag met onderbouwing. Hier wat fotos: Alvast bedankt voor de moeite.

Mvg

3 likes

Als dat doosje bij het horloge zou horen… Dan zou @AmsterdamVintageWatches het misschien nog weten? :penguin: Ook al denk ik niet dat ze dit horloge nu ook nog vanuit hun winkel verkopen.

P.S. Mooie Breitling! :grin:

2 likes

Ik denk dat dit de real deal is!
Waarde zo’n 500-600.
Dus ben wel benieuwd wat je betaald hebt.

1 like

Bedankt! Ik heb er 200 euro voor betaald @Jurk
Mooie aanvulling voor mn verzameling.

PS, het wordt ook wel eens tijd dat ik me ga voorstellen.

Mvg

1 like

Voor dat geld kan je er geen buil op vallen nee. Zou tof zijn als die echt is!

1 like

Absoluut echt. Alles lijkt ook origineel te zijn. En 200 is natuurlijk een top prijs. Voor het dubbele neem ik hem graag van je over.

2 likes

Dat is een goede prijs!
Zeker een goede aanvulling.
Ik zou hem niet terugsturen als ik jou was.

Ik denk net als @HorloG dat hij echt is.

1 like

Heb gekeken in ons systeem maar die gaat maar 5 jaar terug dus helaas staat deze er niet in. Weet niet of die afkomstig is van ons, kan me dit model in ieder geval niet herrineren. Wel gefeliciteerd want dit is een originele :slight_smile:

11 likes

Je bedoelt 7jr :wink: … Gewoon omdat de belastingdienst dat fijner vindt

2 likes

Is een oud beestje, maar lijkt me ook prima. Heel globaal rond 1990 schat ik.

1 like

Onze boekhouding 7 jaar ja :wink: Maar ons digitale systeem waar ik ref of serienummer makkelijk kan opzoeken is 5 jaar geleden aangemaakt. Haha als je het niet erg vindt ga ik niet bonnetjes van de afgelopen 7 jaar doorspitten :joy::muscle:t4:

5 likes

Als wat hierboven staat, allemaal juist is, heb je een mooie koop! Gefeliciteerd er mee.

1 like

Deze zou van 95 tot 2001 gebouwd zijn in een paar configuraties waarvan ik de automaat gehad heb (ja die @Jur :smile: )

Vind vooral de dustcap over het quartz uurwerk heel cool.

2 likes

Bedankt allen! Ik ga er mooi van genieten. Nog een fijne avond

ik zie dat ie inmiddels toch op mp beland is? :wink:

2 likes

Klopt! Scherp :wink: De grootte van 38mm valt me toch wat tegen als je alleen maar grotere duikers gewend bent.

1 like

lol, je bent lekker bezig vandaag he?? :sweat_smile:

We hebben @W.E nodig, enkel hij kan hem volgen

2 likes

leuk, maar …

met andere woorden zou kunnen.

Ach, waar bemoei ik me eigenlijk ook mee🤐

2 likes

Hahaha hij doet het gewoon weer! Jasper zit niet op jou te wachten man!

3 likes