Kunnen jullie even helpen… Is deze ok ?
Logo en caseback lijken me op zijn minst apart. If it looks too good to be true, it is.
Het is wel een super-quartz, dus het is goed mogelijk.
Prijs ligt net onder de marktwaarde, maar mist wel het een en ander
Deze lijkt mij ook te kloppen. Leg de foto’s uit de ad maar naast de echte van Google afbeeldingen.
Zonder doos en papieren blijft het een gok.
Wat mist ie dan ?
Doos en papieren?
Dit is geen superquartz, daar is ie te oud voor. 600 euro is echt niet onder marktwaarde overigens.
O ja, je hebt gelijk.
http://forums.watchuseek.com/attachment.php?attachmentid=4050890&d=1432128013
Er wordt wel meer gevraagd en betaald voor de Breitling horloges vergeleken met 2 jaar geleden @Bert1
Als desbetreffende persoon 850 euro vroeg, was dat ook niet gek geweest.
Inderdaad doos en papieren zoals vermeld.
Eta 251.26x movement vermoedelijk gezien de centrale minutenteller van de chrono.
Subdial op 10 geeft dan de uren van de chrono aan, op 6 uur staan de seconden van het uurwerk en op 2 uur tienden van een seconde van de chrono.
Centraal seconden en minuten van de chrono, niet noodzakelijk superquartz inderdaad.
Dit uurwerk heb ik nog nooit nagemaakt zien, en de prijs lijkt me gewoon correct.
Ik denk dat je hier geen buil aan gaat vallen.
Binnenkort in NA?
Vermits ik enkel het horloge draag en niet de doos en papieren vind ik het leuk dat de prijs interessanter is zonder doos en papieren…ik wou alleen een beetje zekerheid omtrent de echtheid…de prijs vind ik echt wel interessant, zo veel ben ik er aan die prijs nog niet tegengekomen…
Vergis je niet in de maat. Ben ook eens gaan kijken voor een colt 38mm . Leek bijna een vrouwenmaatje, en ik heb geen brede polsen. Eerst passen dus zou ik zeggen. Prijs is oke. Zou 'm sowieso laten controleren op echtheid bij een juwelier met kennis van zaken. Zie trouwens niet zo snel waarom deze niet echt zou zijn. Succes.
is ok , beetje klein idd (38/39mm) en quartz maar verder OK
gemaakt <2000
600 euro vind ik een heel mooie prijs , kun je je geen buil aan vallen
Even bijval over de maat. Heb deze ook gehad en snel weer door geflipperd. 38mm is al niet te groot en door de dikke bezel krijg je een klein glasoppervlak waardoor het geheel nog kleiner overkomt. Eens met @TJ91, met een dunne rand kan 38mm nog wel, met een Breitling bezel wordt 38mm een vrouwenmaat. Zou zeker passen. Succes!
Deze lijkt mij ook gewoon in orde. Volgens mij zijn deze modellen ook niet in die kwaliteit nagemaakt in die tijd.
Gezien de zijkanten van de kast lijkt hij wel flink gepolijst.
Mijn mening, als het voor jezelf is… gewoon even door sparen voor minimaal een 40mm.
Toevoeging: mijn vrouw heeft een 41 mm Colt, ondanks haar dunne polsen ziet dit er eigentijds uit (stoer). Laatst droeg ze een 38 mm, maar dat was eigenlijk geen gezicht. Dit is geheel persoonlijk natuurlijk.
Ik vind het altijd grappig om te horen dat de prijs correct is terwijl je onder de 1000 euro er zelden ééntje tegenkomt. Zelfde met de pluton, iedereen vindt 500 euro correct maar ze worden allemaal aangeboden en verkocht aan ± 1000 euro. Dus als er iemand 600 euro voor een colt chrono correct vindt en hij heeft er ééntje die te koop is…
Eventuele kosten van een batterijwissel en vervangen van pakkingen zou ik er wel bij optellen. Het serviceverleden staat er niet bij.
Een tip, vraag nieuwe fotos nadat hij de chrono heeft gereset, alle wijzers op 0 gezet.