Breitling Colt waarde

Ik heb een Breitling Colt M50036 uit 1990-1999 zonder doos papieren etc
Ik zou graag weten wat hij ongeveer waard is want ik heb hem van een kennis gekocht.

Rare vraag misschien maar, je hebt hem al gekocht dus: Wat heb je ervoor betaald?

Of is jouw verzoek een verkapte poging om hier een horloge te koop aan te bieden… :thinking:

PS Foto’s helpen! Altijd.

Nee nouja als de waarde hoger is dan wat ik ervoor heb gegeven ga ik twijfelen maar dat is niet de intentie ik heb het gekocht voor €500

!

1 like

Er is er op catawiki laatst een geveild voor 450 euro

Je zou kunnen overwegen om er 749,- voor te vragen op marktplaats. Voor dat bedrag heb je m daar per slot van rekening al te koop staan. Puntgaaf is ie niet meer. Bij een andere veiling bracht ie 400 dollar op. (350,-)

42 likes

haha nice one.

next!

3 likes

Slechts 350?.. Ik had verwacht dat een Breitling, ongeacht welk model, altijd wel iets meer zou opleveren.

1 like

Ben geen Breitling kenner maar ik had zoiets ook wel tussen de 600-800 geschat.

1 like

Wacht even. Heb je je horloge serieus in een nest met eendenkuikens gelegd?

Dat is de meest bijzondere Marktplaats foto die ik ooit heb gezien. :raised_hands:

Op welke waarneming baseer je dat?

Of ben je iemand die gelooft in wat hij zelf denkt over iets waar hij geen verstand van heeft zonder zelfs ook maar even wat online onderzoek naar te doen?

En dan heb ik nog even nieuws voor je, want die eur. 350,- op catawiki gaat nog 15,1% verkoopkosten af.

eur. 297,50

Ach ja, you win some, you lose some.

Lekker op marktplaats laten staan voor meer dan 2x keer de realistische opbrengst.
Komt vast iemand die de vraagprijs biedt en vraagt je met je bankgegevens in te loggen op een site…

3 likes

En daarna 6 weken wachten op je geld via Catawiki :joy::joy::joy:

2 likes

https://hamptonauction.com/117/401/Breitling_Auromarine_Colt_Watch_M50036

1 like

Wees toch met mij eens, het draait allemaal om vraag en aanbod gedreven door sentiment. Net als een Daytona die over de kop gaat in de grijze handel. Wat de gek ervoor geeft!

Ik zie nu al biedingen boven de 350 euro. Dus wellicht is de waarde van deze Breitling op een Amerikaanse veilingsite niet te vergelijken met verkoop Marktplaats.

Voor een Zeer select deel van de markt.

Kennelijk niet. Er zijn mooiere :joy:

Hahaha ja mooi he😂

@gerkobouw hoe leg je jij deze opmerking uit als je hem al op mp te koop hebt staan? Ik vind dat heeeeel raar

8 likes

8 likes

Haha geweldig! :joy: Heel uniek @Jurk .

@Gerkobouw, je hebt een avatar gescoord. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:wink:

2 likes