Breitling Crosswind of Omega seamaster planet ocean

Go go go voor de PO :slight_smile: Sinds een paar weken ook in het bezit van. Bevalt super, krijg top dit moment veel draagtijd. Vind het een rustiger en meer tijdloos design dan de Breitling, maar das een persoonlijk iets. Gewoon passen (en daarna kopen)

succes!!!

U R a Bus Schreef:

Pas op met de nieuwe PO.

Een pak (1000€) duurder en een andere bezel (oa
grijs of blauw)

Als geld niet echt een probleem is, tegen de
liquidmetal (niet de nieuwe) kan weinig tegenop.

Idd, dat grijze vind ik persoonlijk niet mooi. Op Basel dacht ik eerst dat 't door 't licht en weerkaatsing van 't glas kwam. Maar na aandachtig kijken blijken er meer modellen een facelift te hebben gekregen.

mmdekker Schreef:

Go go go voor de PO :slight_smile: Sinds een paar weken ook in
het bezit van. Bevalt super, krijg top dit moment
veel draagtijd. Vind het een rustiger en meer
tijdloos design dan de Breitling, maar das een
persoonlijk iets. Gewoon passen (en daarna kopen)

succes!!!

Hoi,

Passen heb ik al gedaan en ja ik ga op dit moment voor het rustige design, niks mis met de Breitling maar het oog wil ook wat. En dat wil rust!:z en een ieder heeft weer gelukkig een andere smaak de een vindt de PO mooi en de ander weer wat minder en ik hoor bij de eerste groep.Ben blij dat we niet in Noord Korea wonen, dragen we allemaal chinese meuk van hetzelfde design:D maw follow de leader!

Jippie!!!B)- de Breitling Crosswind is net verkocht aan een gelukkige liefhebber!.

De weg staat nu vrij voor de Omega planet ocean big size.Wil natuurlijk zo snel mogelijk voor de Omega gaan, kan nu de eerste de beste dealer binnen rennen en de volle prijs betalen. Maar hoor goede berichten over lex watches en William Wien, ga daar eens neuzen…

William en Lex zijn beide aan te bevelen…(tu)

Bedankt , ik heb net een vraag uit staan over de leverings conditie en prijs opvraag bij William Wien voor de Omega, ik wacht even af met wat voor voorstel hij komt. Geduld is een schone zaak , als ze maar opschieten…:X ben een ongeduldig type …haha!:smiley: en omdat William wat goedkoper de Omega’s aanbied dan lex-watches wacht ik maar even af met wat voor mooi voorstel hij komt. Ik wacht dus rustig…X( af…

Mooi, alvast voorpret

Wien zal 2600 vragen verwacht ik

De PO heeft toch 22005000 als referentie?

De 22005000 is de geheel zwarte uitvoering. De 22005100 heeft oranje/rode cijfers dus de 6,9 en 12 zijn in een andere kleur, dat is overigens alleen maar het verschil en dat is juist wat mij net even meer aantrekt dan de standaard kleur.

Dat is idd mooier, ben wel erg benieuwd hoor…

Gaat goed komen oh! de garnalen cocktail staat op tafel mot eten…:~fijne dagen allemaal. De voorpret is alvast begonnen…groet en een gezegende kerst voor een ieder die van zijn dierbaren houdt en van klokken natuurlijk!

Had info gevraagd omtrend de prijs bij William Wien over de Omega PO big size type 2200.51.00 met de heerlijke stalen band, daar wordt je wel blij van.:smiley:

Maar!! hij deelde mij mede dat dit een uitlopend model is? dat wist ik dus niet!. Ben dus wel benieuwd wat er gaat komen of dat er lichte aanpassingen aan het huidige model worden gedaan.

Ipv bestellen wat ik toch even af wat er gaat gebeuren met de PO. jullie al wat gehoord, gelezen wat er gaat komen of veranderan aan de PO? dit is toch wel info die interessant is. Een redelijk dure klok aan je pols en dat vrij snel “verouderd” hmmmm hoor het wel.

Volgens mij staat er hier wat meer over het nieuwe model.
http://www.ablogtoread.com/omega-seamaster-planet-ocean-co-axial-chronomter-watch-review/

Neem een vintage, en dan een echt oude van een jaar of 30 - 40. Die worden mooier naarmate ze ouder worden.

Allereerst heel netjes van William, ik kan niet anders zeggen, maar het maakt de keuze wel lastig.
Ben erg benieuwd…

Grt. René

Koop de oude nu het nog kan
Doordat de nieuwe fors duurder is zal de oude meer in trek zijn
En daardoor duurder worden :wink:

Nieuwe heeft betere band, bezel en het 8500 uurwerk. Zit ook in mn AT en is echt prachtig. De nieuwe PO wordt mn volgende horloge

Hallo allemaal,

Heb net bericht gekregen van William Wien en deelde het volgende mede.
Zoals Lowlander al liet zien krijgt de nieuwe PO een ceramische bezel , een glazen achterkant en een 8500 uurwerk erin. Een iets andere band, de prijs ligt ook gelijk 1300 euro hoger hmmm…, weinig uiterlijke veranderingen dus.

Glazen achterkant is leuk maar daar kijk je ook niet de hele tijd naar.En een ceramische bezel zal me ook worst wezen en dat 8500 uurwerk gaat 14 uur langer door geweldig! 1300 meer in de prijs:? , dat gaat deze knaap dus niet doen en ga dus lekker voor het huidige model.

Ik denk dat ik jullie advies maar gaat opvolgen en lekker de huidige PO Big size ga bestellen. Had ook een mailtje geplaatst naar Lex- watches en kwam ook met een mooie prijs iets goedkoper dan Wien maar toch denk ik dat ik bij Wien de klok ga bestellen, ik moet tenslotte kiezen en kan maar 1 klokje kopen dus ga even op gevoel af en dan richting Wien lijkt mij.

Ik ga jullie verblijden met het bericht dat ik hem nu ga bestellen bij William. Gelijk actie ondernemen kopen dat ding!!(tu):smiley:

Goede keuze en ik ben benieuwd naar je eerste wristshot!

U R a Bus Schreef:

Pas op met de nieuwe PO.

Een pak (1000€) duurder en een andere bezel (oa
grijs of blauw)

Als geld niet echt een probleem is, tegen de
liquidmetal (niet de nieuwe) kan weinig tegenop.

Klopt dik 1000 euro duurder, een ceramische bezel,een glazen achterkant en een 8500 uurwerk ipv de 2500c. Uurwerk heeft een gangreserve van 14 uur meer.

Prijs verschil is zelfs 1300 euro en dat vindt ik toch net even teveel want de zichtbare veranderingen zijn echt nihil. Bedankt voor de leuke reactie’s.

Ik heb hem gisteren besteld bij William, van mij mag ie eergisteren al worden geleverd…:smiley: Omdat William al in zijn mail aangaf dat er varanderingen op komst waren wilde ik eerst weten welke veranderingen, gelukkig blijft het model bestaan en zijn de aanpassingen meer onderhuids dan qua uiterlijk.

Wat ik mij wel afvraag wat de officiele verkoopprijs is. Bij de meeste juweliers is het 3300 euro de verkoop prijs , eigelijk bij alle juweliers dus en bij Bensontrade wat gewoon een internet verkoper is wordt er 3500 euro gehandteerd en dan afgeprijsd naar 3300 euro tja zo kan ik ook leuke kortingen geven.Je doet het dan ook helemaal goed als intnetbedrijf net zoveel vragen als de juwelier! not!!..

Eigelijk is het een beetje ondoorzichtig allemaal. Maar wat ik hiermee bedoel te zeggen wat is eigelijk de adviesprijs vanuit de Omega kant ik mag er toch vanuit gaan dat een willekeurige verkoper nooit meer mag vragen dan de adviesprijs die desbetreffende fabrikant hanteerd.
Want als een bedrijf een veel hogere adviesprijs hanteerd dan de fabrikant voorschrijft en met mooie kortingen smijt…dan moet je je toch wel even afvragen en achter de oortjes krabben…