Mijn horloge is kapot, dat wil zeggen, hij loopt als een zonnetje, maar de bezel is er ineens afgevallen.
Heeft iemand een idee hoe dat hersteld kan worden en door wie? In de breitling winkel konden ze hem alleen opsturen, maar dat is me afgeraden door anderen (duur). Alle tips zijn welkom, alvast enorm bedankt!
En dan krijg je toch een prijs indicatie?
Zou sowieso mijn eerste keuze zijn. Afraden op van horen zeggen ben ik nooit zo gevoelig voor, gewoon even zelf uitvragen, en op basis van die informatie beslissen.
Die veertjes zijn best tricky, het moet echt precies kloppen allemaal. Zomaar een stukje ijzerdraad gaat hem niet worden.
Opsturen naar Breitling gaat je een klein fortuin kosten. Zij zullen verplicht het horloge tot nieuwstaat willen brengen. Probeer eens Watchinside en Timefix, beiden voormalig Breitling NL-atelierchefs die zelfstandig (en voor bijna alle merken nu) door zijn gegaan.
Super, die pagina kende ik nog niet (ben nog niet zo lang actief hier) maar zie al wat horlogemakers in mijn regio die ik kan benaderen. Goeie tip dank je wel.