Hopelijk blijkt het de moeite waard! Je vriend z’n horloge, dan jij een 2CV! Zo’n vriendin zoek ik ook, tevreden met een 2CV. Zolang ik er niet in hoef te rijden
Kan toch onderdeel zijn van de voorwaarden waarmee beide partijen vooraf akkoord gaan?
Ik heb er geen problemen mee als ze het afpakken. Maar ik denk dat de vork anders in de steel zit. Eerder een taak van douane dan juwelier. En zo’n mondelinge overeenstemming is natuurlijk onzin.
Nee hoor, geen onzin. Mensen onderling, of klant- onderneming kunnen heel veel vastleggen/ overeenkomen, bovendien is het schiftelijk
Oh trouwens, ik lees net dat ze gebeld hebben. Nouja niet schriftelijk dan dus, maar mondelinge overeenkomst vooraf is wel degelijk geldig hoor
Nog 1 vraag. Hij weegt 83 gram ( alleen de klok) en online staat 86,3.
Oja nog 1 vraag hoe wordt de dikte gemeten als het glas bol is? Meet je die bolling ook mee?
De expert ( niet van breitling) heeft nu geen tijd. Een veiling expert zegt ook dat het er echt uitziet. Dus als 83 gram kan, zeuren we niet meer :-))))
Kijk eens of op de ring van het horloge een B staat.
Moet je wel heel goed kijken is dan een kleine B van Breitling
Ik weet dat dit bij alle Breitling horloges staat.
Maar dit is een apart type.
Succes
Ik ben zeker geen expert en in mijn ogen ziet het er allemaal goed uit, maar ik vind het vreemd dat ik deze exacte configuratie van plaatsing van Breitling op de wijzerplaat samen met wijzers die geen lume hebben, online niet kan vinden. Ook de index op 3 uur lijkt lume te hebben, dat zie ik bij andere exemplaren waarvan de wijzers geen lume hebben, niet terug.
Wat een klantvriendelijke benadering zeg!
Het lijkt erop dat er wijzers opgezet zijn van dit type
Datora’s zonder lume op de wijzers zie ik niet m.u.v. die met het nieuw logo.
Lumeshot van mijn ex Datora
Jeetje ik ben onder de indruk zeg, wat scherp!
Het klopt inderdaad dat de wijzers zijn veranderd, de eerste eigenaar vond het mooier om ze helemaal in zilver te hebben ipv met dat witte wat oplicht.
Gister heb ik met het licht van mijn zak lamp op m’n iPhone gekeken naar de zogenaamde blauwe reflectie. Dat klopte ook.
Vriend snapt alleen de 83 gram niet. Op de keukenweegschaal is hij trouwens 84 gram
Hij heeft een veilig vrouw gebeld, die zegt ook dat het er goed uit ziet. Sec wijzer loopt door ipv de secondes te markeren.
Pfff een 2cv checken is leuker maar ik ga er bijna schik in hebben
En ik vind dit forum echt fantastisch! Ontzettend bedankt voor alle hulp en inzichten.
Hij heeft nog 5 dagen om eventueel terug te krabbelen haha, ben benieuwd.
(Is het interessant om dat hier nog te delen? Of hij hem neemt? Hij laat hem nog wel openen voor dat nummer. Oja Breitling Londen gebeld en die schoonmaak heeft daadwerkelijk plaatsgevonden. Als deze dus nep is zou de man dus naast zijn echte, een identieke neppert moeten hebben. Zou kunnen maar lijkt mij sterk)
Als ik de eigenaar zou zijn, dan zou ik het horloge gewoon houden. Hij klopt helemaal, maar met nieuwe wijzers erop dus. Ziet er verder perfect uit.
Dragen en genieten!
Toch nog even melden : het horloge is echt. Bij de reparatie service van breitling hebben ze gekeken. Er stond dus gewoon het nummer op onder het nummer van het model. Met blote oog amper te zien maar onze dochter ziet het wel.
Bij de reparatieservice zouden ze hem ook niet gelijk innemen blijkbaar. In de gewone winkel wel. Enfin, hij geniet en heeft gelijk maar een nieuw bandje gekocht om het te vieren. Dank voor al het meedenken!
Ja dat is inderdaad zo, dan ben je hem gewoon kwijt.
En dit ga je niet winnen hoor.
Het zelfde als je valsgeld in de automaat doet om te storten, dit krijg je ook niet meer terug, slikt hij gelijk in.