In een andere sectie heb ik het al even gehad over een Breitling Antares die ik op het oog heb. Nu probeer ik op verschillende sites het serial nummer te controleren maar op Y32892 (foto) krijg ik geen hits. Ik ga er althans vanuit dat dit het juiste nummer is. Op de caseback zie ik in ieder geval geen nummer staan dat door kan gaan voor een serienummer in een combinatie zoals Breitling ze opmaakt. Enig idee of deze in de haak is?
Vreemde is dat Breitling volgens mij de serial ook altijd op de caseback heeft. Een letter (geeft materiaal van de behuizing aan) gevolgd door 5 nummers. Die 3935 kan ik dus niet thuis brengen.
Ik zou wat scherpere foto’s vragen en ook rechte foto’s i.p.v. onder een hoek. Het is wat vertekend en in vergelijking tot het overige aanbod wat twijfelachtig, ook qua prijs…
Prijs is inderdaad zeker niet hoog maar er ook weer niet dusdanig dat er daardoor allerlei alarmbellen afgingen. Er zit per slot van rekening ook verder niets bij. Maar ik zal inderdaad wat meer foto’ s opvragen. Thanks
Alarm voor mij persoonlijk is, dat de verkoper als professional ingeschreven staat, de foto’s zijn eerder van een amateur en die combi maakt mij wat voorzichtig meestal
De info klopt ook niet. Slordig. Advertentie zegt 10 atm. Horloge zegt 20 atm. Verkoper zegt dat hij denkt dat het horloge 15 jaar is, terwijl dit model van de jaren 80 en 90 is. Beetje slordig…