Breitling echt of niet

Beste

Kan iemand me iets meer vertellen over dit horloge ivm met echtheid en eventuele waarde .
Horloge is beschadigd glas vooraan is weg

Alvast bedankt voor je tijd .
Groeten

Helaas, nepper dan nep.

2 likes

Inderdaad, veel nepper komen ze niet.:frowning:

1 like

:flushed::flushed:sorry :sob:

Het bandje is nog wel €2 waard denk ik dan want dat is guinea pig leather

1 like

Een Breitling navitimer colt ocean. Ik geloof niet dat Breitling ooit zoiets heeft gemaakt. Dus, nep denk ik.

Er staat volgens mij ook colt oceone maar ik maak er even ocean van.

5 likes

Heeft Breitling überhaupt ooit gebruikt gemaakt van Mercedes wijzers? :face_with_monocle:

Waterproof 500M !! :flushed::ok_hand:

Wat zou het toch leuk zijn als er een keer een echte tussen zat he… :grin: Maar OK, legitieme vraag in dit gedeelte. Jammer maar helaas.

Het Is een veelzijdig horloge.
Zowel een Breitling navitimer, colt en super ocean in 1.
En ook nog eens super zeldzaam!
Top als diver maar ook als dress watch.

En als het feit dat er geen Mercedes wijzers op iedere andere Breitling zit je tegen hielt, nou dat is bij deze opgelost!

En wie heeft er nou echt glas nodig op zijn horloge? Niks zo krasbestendig als niks. :laughing:

Maar zoals ik eerder al zei, het is geen echte Breitling. Waarde is daarom ook niks.

Het spijt mij dit nieuws je te moeten brengen maar waarschijnlijk wist je diep van binnen al dat ie niet echt is…

Daarnaast handig als je visueel gehandicapt bent. Je kunt voelen met je vingers hoelaat het is en je ziet toch niet dat hij nep is…

3 likes

Je bent niet grappig. Blijf on topic of snaveltje toe :face_with_raised_eyebrow:

Dit is gewoon weer een trol account van iemand hier. :sunglasses:

2 likes

Van wie dan?

Geen idee. Gebeurd vaker hier. :upside_down_face:

Dat was de diepte toen het glaasje barste, je moet het natuurlijk wel ff testen :joy:

3 likes