Ik zag deze breitling bij juweelwinkel.
Mijn vraag is? Is het echt.
Die is wel echt en band lijkt enigszins in slechte staat.
Hallo Kevin, ik ben geen kenner maar horloge ziet er wel goed uit. Bovendien denk ik niet dat een juwelier het zich kan veroorloven neppers te verkopen. Heb je het gevraagd btw?
Hij ziet er flink afgekloven uit.
Moet ie kosten?
Afblijfen van is echt maar zeer af gedragen vand kan bij het oud ijzer of moet opgemaakt worden
Op de versleten band na niks mis mee en 100% echt
Je krijg hier verschillende meningen over van de forumleden. Maar het is welke eisen stel jij aan een gebruikte horloge, bij iedereen hier is dat verschillend. Jij moet het dragen en je gevoel volgen.
Inderdaad echt exemplaar en “goed” gebruikt, wel leuk horloge heb hem zelf al ruim 35 jaar in bezit
Lijkt mij inderdaad een echt exemplaar, bandje heeft wat geleden, maar ik vind dat juist zijn charmes hebben……
Band heeft veel rek, afhankelijk van de prijs en je wensen kan je bepalen of het iets is.
Ik kijk toch naar een heel ander horloge heb ik het idee.
- Lume is vrijwel volledig uit de wijzers gevallen
- Er groeit een soort schimmel op de chapter ring / rehaut.
- Er lijkt een sleepspoor op de wijzerplaat te zitten rond het midden
- Er zit een gore bruine bonen vlek op het Breitling logo.
- band heeft idd flinke rek en ook de sluiting lijkt al mee gerommeld te zijn
Dit dus🫢
Maar het feit dat je twijfels hebt… zou voor mij een red flag zijn. Maar het ligt ook aan de prijs van het horloge.
Ik vind het wel een tof horloge.
Dit dus
Beste ver van weg blijfen of een bod doen voor een paar honderd is die oke
Dat het een echte Breitling is daar twijfel niemand aan, Misschien kun je beter de vraag stellen aan de forumleden wat die voor deze horloge zouden betalen, dan weet je gelijk of je een goede koop kan doen of niet. En heb je hier ook garantie op en wanneer was zijn laatste service dat zijn dingen die de leden ook graag zouden weten,
Omdat? Ik zie totaal de logica niet in van deze logica.
Misschien dat het hem helpt een verstandige keuze te maken, als hij wat meer info heeft. En de vraag naar garantie of onderhoud geschiedenis is bij zo n horloge ook niet overbodig.
Dat van de onderhoud geschiedenis kan ik me (enigszins) voorstellen, maar wat het met de echtheid te maken heeft wat wij ervoor zouden betalen is totaal niet logisch. Hij wilt weten of de horloge echt is. Vaak worden horloges zonder papieren verkocht, dus heeft het vragen van onderhouds history ook weinig nut. Daarvoor moet je dan bij Breitling zelf wezen eventueel.
Is het uurwerk vervangen?
Origineel zijn de digitale cijfers meer beeldvullend als ik het goed heb?
Goed oog voor details en daardoor ook waardevolle feedback