Breitling emergency mission

3 likes

Hoeveel bedraagt de prijs ervan dan ongeveer ?

Geen probleem, je wilt niet weten hoeveel dingen ik nog verkeerd doe :blush:

Zojuist voor je aangepast. Als je wat langer op het forum zit met een hogere level, kun je het straks zelf ook.

Daar kun je het sav-820 prijslijstje van Breitling voor naslaan. https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj_t_bruNrOAhUKXRQKHWWPDjsQFgglMAE&url=https%3A%2F%2Fwww.breitling.com%2Fmultimedia%2Fpdf%2Fsav%2Fsav-820.pdf&usg=AFQjCNFo9RY96gJ1xmZgX7IndjJkffBr-Q&sig2=tTr8F3yEis7PY8YcCrNkGg

Voor de B1
Kleine beurt 160 en grote beurt 390.

Oh ja, verwachten ze om het jaar van je :wink:

Inderdaad meestal onder de 200,- afhankelijk van wat er eventueel vervangen moet worden.

Nog effies en het kan geen problemen meer opleveren wanneer je hem per ongeluk activeerd. Ze stoppen met het uitluisteren van de frequentie waarop de emergency (niet de 2) uitzend.
Ik wil er zelf ook erg graag een maar de gedachte dat het hele horloge om de zender gemaakt is en deze straks niet meer werkt houdt me tegen

Ik zou eens bellen naar Paul van Zeeland en het daar eens vragen. :+1:

Kan u me daar soms.een website of dergelijke van geven ?

Succes :+1:

1 like

Sarsat at let al n tijd niet meer op de 121.5 frequenties. Maar voor homing en gard frequested voor piloten blijft het toch nog in gebruik?

Ik ben geen kenner en mijn info dateert v n paar jaar terug. Dus ik ben benieuwd of iemand me wijzer kan maken dan wat ik op Google heb kunnen vinden.

Ik dacht dat ze het helemaal af zouden schaffen. Zal het hier in het huis eens navragen bij een vlieger die een emergency heeft

En nu ben ik de sjaak. Nou ja, het zat er vroeg of laat aan te komen. En aangezien ik door het hele topic niet concreet zie wie voor een scherpe prijs alleen het batterijtje van het uurwerk kan vervangen, dan bij deze mijn vraag hierom. (Het gaat dus niet om de batterij voor het Emergency baken gedeelte.)

Iemand die een adres weet of een tutorial voor een Breitling Emergency Mission? Dus niet de Ana-Digi, maar de geheel analoge versie.

Breitling emergency mission