Kent er iemand een winkel/persoon die de batterijen van een breitling emergency kan/ wil vervangen ? Als ik deze naar breitling laat opsturen kost het erg veel en ben ik ze ongeveer 6 weken kwijt … alvast bedankt
Welkom!
Misschien fijn om jezelf even voor te stellen. Dat komt de behulpzaamheid vaak ten goede.
Ben zelf ook wel benieuwd ivm mn breitling emergency mission.
Zelf vertelde horlogemaker Luuth met dat ie t kan, alleen is ie vaak in t buitenland.
clem vercammen in Heist op den Berg (Belgie)
Als je zo’n horloge hebt kun je toch ook wel wat missen voor een batterijtje?
Die heb ik al gebeld maar die doen het ook niet zelf, die stuurde ze ook op vertelde ze me … ( of is het miss via telefoon zo ? )
Raar, want die herstellen en servicen ter plaatse
net staat vol met “how to’s”. dit is een mooi voorbeeld : https://www.youtube.com/watch?v=H1BPc_gpk6U
Heyla ik ben maarten en ben zelf de eigenaar van een emergency mission… nu zou deze nieuwe batterijen moeten krijgen , het enige wat ik jammer vind i’s dat ik ze da7 weken ga kwijt zijn … daarmee dak hoop hier iets te vinden
Ja dat klopt maar met emergency is blijkbaar een ander verhaal …
Die had ik ook al gevonden, heel erg bedankt maar daar durf ik toch niet zelf aan te beginnen hoor… als er iets mis gaat en die emergency begint te werken …
Kan wel, wil niet
Batterij wissel bij breitling vn emergency gaat icm met n verplichte service. Prijskaartje v 455€.
Dan gebeurt er volgens mij nog steeds weinig mee. Antenne niet uitgetrokken is bereik beperkt. Instructie was ook om een uitgetrokken om het horloge te wikkelen als Hulp niet meer nodig is.
Ik ben meer bang dat ik iets anders sloop.
Beste Mc1983, welkom op het forum. Kan je niet inhoudelijk helpen met je vraag. Wel het advies om je even kort voor te stellen bij je eerste post en als het even kan met een foto erbij van je mooie Breitling. Daar gaan de mensen hier op dit forum meestal “harder voor je lopen”
Sorry Maarten, had je bericht tussendoor even gemist!
Aangenaam Maarten!
Even voor de duidelijkheid, heb je nu een breitling emergency (analoog icm digitaal), een emergency mission (geheel analoog), of (gezien je verhaal denk t niet) een emergency 2 (ana digi met laadstation)?
Plaatje of type nummer zou helpen.
Dat is niets hoor, ik heb momenteel m’n horloge niet om maar zal later als ik thuis ben een foto posten
Ik heb een mission ( geheel analoog ) ik post later een foto als ik thuis ben
Zal ik dan even de topic titel vorm je aanpassen? Anders is t n beetje verwarrend welke je bedoelt.
Ja dat zou fijn zijn. Ik doe wss meer dingen fout, het is mijn eerste keer dak op een forum zit…
Ik heb hetzelfde met de B1.
Maar ik stuur hem sowieso naar Breiling, volledige checkup en gegarandeerd waterdicht etc. 1x per 3/4 jaar een zure kostenpost maar wel altijd een goed werkend horloge.