Breitling Emergency

In 2008 mijn Emergency aangeschaft bij een AD welke stopte met zijn winkel na het invullen van het formulier waarin wordt aangegeven dat je de eigenaar bent en accoord verklaart met de voorwaarden welke zijn verbonden aan een Emergency dit formulier dien je dan als AD te sturen naar Breitling voor registratie van het horloge.
Dit jaar dacht ik nadat de batterij gestopt was ik zal hem eens laten servicen bij Breitling dus naar een AD gestapt met de papieren en natuurlijk het horloge:).
Zoals de meeste weten heeft Breitling vaste service kosten zo dat werd mij ook medegedeeld en accoord bevonden door mij.Na een paar weken door de AD gebeld dat er een probleem was het horloge was niet geregistreerd bij Breitling of ik nog een kopie van het formulier had? natuurlijk had ik dat bewaard alleen dat is zo’n doordruk formulier wat half te lezen is zei ik nog, volgens de AD geen probleem.Een weekje later door een mevrouw van Breitling gebeld dat ze het formulier ontvangen hadden maar nog wat registratie formaliteiten met mij wilde doornemen.Ze zouden daarna het horloge ter service aannemenen ze vertelde mij ook nog wat de te verwachte service kosten zouden zijn.
Na een paar weken door de AD gebeld dat het horloge gereed was en dat ik hem kon komen ophalen.Het Horloge zag er top uit netjes het meegeleverde boekje gestempeld netjes in een servicebox van Breitling en het was ook nog eens onder garantie geserviced dus ik hoefde niets te betalen.Top actie van Breitling en AD zo kan het dus ook!

Top service, hier word ik vrolijk van…:~

Grt. Rene

Rodima Schreef:

In 2008 mijn Emergency aangeschaft bij een AD
welke stopte met zijn winkel na het invullen van
het formulier waarin wordt aangegeven dat je de
eigenaar bent en accoord verklaart met de
voorwaarden welke zijn verbonden aan een Emergency
dit formulier dien je dan als AD te sturen naar
Breitling voor registratie van het horloge.
Dit jaar dacht ik nadat de batterij gestopt was ik
zal hem eens laten servicen bij Breitling dus naar
een AD gestapt met de papieren en natuurlijk het
horloge:).
Zoals de meeste weten heeft Breitling vaste
service kosten zo dat werd mij ook medegedeeld en
accoord bevonden door mij.Na een paar weken door
de AD gebeld dat er een probleem was het horloge
was niet geregistreerd bij Breitling of ik nog een
kopie van het formulier had? natuurlijk had ik dat
bewaard alleen dat is zo’n doordruk formulier wat
half te lezen is zei ik nog, volgens de AD geen
probleem.Een weekje later door een mevrouw van
Breitling gebeld dat ze het formulier ontvangen
hadden maar nog wat registratie formaliteiten met
mij wilde doornemen.Ze zouden daarna het horloge
ter service aannemenen ze vertelde mij ook nog wat
de te verwachte service kosten zouden zijn.
Na een paar weken door de AD gebeld dat het
horloge gereed was en dat ik hem kon komen
ophalen.Het Horloge zag er top uit netjes het
meegeleverde boekje gestempeld netjes in een
servicebox van Breitling en het was ook nog eens
onder garantie geserviced dus ik hoefde niets te
betalen.Top actie van Breitling en AD zo kan het
dus ook!

Toppie! (tu)