Op plaatjesdagen en pronkzondagen had ik hem al een paar keer voorbij zien komen en telkens was ik onder de indruk.
En tja, als ie dan te koop komt en het het budget is er toevallig ook nog… Nou, dan help je een forumgenoot (en jezelf). :)-D
En dus blijft deze Breitling Spatiographe op het forum en mag iedereen weer roepen die hem net zo mooi vind als ik maar ik weet ook zeker dat dit model mensen totaal niet zal trekken!
In EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEnn woord PRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACHTIG.
Laat ze maar l…n over Breitling maar ze hebben toch maar mooie klokken.
Ik vind hem, net zoals jij ,zeer mooi.
Veel draagplezier
groeten
Jack
Inderdaad een niet alledaagse klok deze Breitling Spatiographe.
Het was voor mij wel even wennen om de ware schoonheid van deze Breitling te ontdekken.
Doch na enige momenten van aandachtig kijken, van observeren en van analyseren, ga ik dit horloge steeds mooier vinden.
Een horloge met een esthetische grandeur welke heel subtiel de tijd laat lezen en de tijd laat meten.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit vernuftige horloge.
Gefeliciteerd met deze aanwinst, Ik vind dit een apart model, mooie details, zelf heb ik niet zoveel met het merk maar het doet er niet toe wat anderen er van vinden (al is het natuurlijk erg leuk om positieve reacties te krijgen) als jij er maar blij mee bent…ik hoop dat je er veel plezier van hebt.
Dus: "Laat ze maar l…n over Breitling maar ze
hebben toch maar mooie klokken. "
Ik koop ze altijd echt voor mezelf dus wat mensen denken van Breitling vind ik ook totaal niet belangrijk maar ik vind het wel altijd leuk om te lezen waarom mensen een horloge wel of niet mooi vinden.
Inderdaad een niet alledaagse klok deze Breitling
Spatiographe.
Het was voor mij wel even wennen om de ware
schoonheid van deze Breitling te ontdekken.
Doch na enige momenten van aandachtig kijken, van
observeren en van analyseren, ga ik dit horloge
steeds mooier vinden.
Een horloge met een esthetische grandeur welke
heel subtiel de tijd laat lezen en de tijd laat
meten.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en
vooral dragen van dit vernuftige horloge.
Orologio Signaturis Temporis.
Wat weet je het toch altijd prachtig te brengen! :~
Volgens mij is er maar een maat, al moet ik toegeven dat deze groter oogt. Deze wijzerplaat vind ik overigens niet mooi. Al die halve cijfers bevallen me niet en maken het veel te druk.
Volgens mij is er drie keer een Spatiographe uitgebracht. In de jaren 50, rond 1988 dacht ik en deze serie uit 1998.