Breitling Event in Den Haag op 11 April

Hi,

Aangezien er best wat mensen waren van dit forum tijdens een Breitling x Fratello evenementje in Den Haag, laat ik hierbij alvast een linkje naar het registratieformulier achter. Wees welkom! We hebben alleen (vanzelfsprekend) maar een relatief beperkt aantal plekken te vergeven.

Hopelijk tot dan!!

15 likes

Mocht je je nog niet hebben aangemeld, we hebben nog een paar extra plekken over. Wellicht tot vrijdag? :slight_smile: (Breitling niet verplicht :slight_smile: )

@fredpanarai1 jij wilde gaan toch?

1 like

Weet je toch, we zouden toch samen gaan :smile:

1 like

Oh was jij dat…. :blush:
Ok, we gaan, maar ik koop NIETS!

3 likes

Net terug, superleuk Event!
Dank @rjbroer en het Breitling team! :100:

Grote opkomst en super organisatie.
Lekkere hapjes, wat zeg ik, heel lekker, uitstekende bubbels, Veuve Clicquot, en de goodie bag, echt niet normaal, daar kunnen andere merken een voorbeeld aan nemen!
Daarover straks meer.

Nadat ik @fredpanarai1 in mn AMG meegenomen had in de file naar Den Haag.
Prachtige Breitlings werden onthuld door Robbert-Jan, wielrenners en rallyracers gerelateerd.

Ik sla even een stuk over maar na tig Champagne besloot ik niet meer te drinken en toen zei die knappe mevrouw dat de trap op de bar was en een kledingafdeling en nog meer horloges!
Lang verhaal kort, we moesten wel naar boven want Ferry was aangestoten en had daardoor bronwater (:wink:) op z’n shirt gemorst en zo kon hij echt niet in mn nieuwe waggi.
Geen probleem voor het Breitling team dat hem geheel belangeloos in een nieuw hemmetje hees. Nogmaals dank!
Het werd nog gekker want Ferry keek omhoog en zei toen iets van ‘Hé, dat heb ik ook op m’n TopTime staan en toen kreeg hij het boek, volgens mij best duur, gelijk mee!

Daarna liep het een klein beetje uit de hand want ineens stonden Ferry, @royke74 en @Vespaed keihard ‘SQUALE, SQUALE, SQUALE!’ te schreeuwen en ze kregen ook nog ruzie over hoe je nou eigenlijk Squale uit hoorde te spreken.
Heel veel variaties gehoord trouwens.

Daarna kregen we nog een prachtige goodie bag mee maar ik weet niet of ik de kanariegele Breitlingzwembroek ga dragen hoor. Ferry zei meteen dat het ding meegaat naar Tenerife maar ik twijfel nog…
Al met al een zeer goed georganiseerd event met prachtige horloges!
Ik wil een Breitling! :fire:

16 likes

Het was echt gezellig en goed georganiseerd, meerdere handen geschud. Pfff soms best wel lastig om al die namen te onthouden.
Maar goed, veel mooie Breitlings gezien. John was gelijk verliefd op 1 Breitling, of die deze gaat kopen moeten we nog afwachten.
Ik ben nu bezig met het keto dieet dus niets gegeten en mij aan het water gehouden. Maar echt, John bleef vreten en zuipen dus die heeft mijn portie opgegeten. Ik mocht meerijden met John, mensen wat een auto heeft hij, kan je heel wat Rolexen of in John zijn geval Pateks voor kopen. Had nog nooit in een mercedes amg gezeten, wel een verschilletje met onze Picanto :wink:
Moest echt sterk in mijn schoenen staan om niet een Breitling mee te nemen, ach had zelf al een leuk horloge om, ja toch @JohnvdT :smile:
Ook boven was het gezellig, leuk personeel vooral omdat we ook een goodie bag meekregen en natuurlijk dat t-shirt wat ik kreeg.
Die zwembroek thuis even gepast, moet echt afvallen zat wat strak. Maar kanariegeel daar val je wel mee op, vraag maar aan Dries R.
En ja, tis toch niet zo moeilijk hoe je Squale uitspreekt. Zoals @royke74 en @Vespaed het uitspraken was echt op z’n Vlaams :rofl:.

Moet wel zeggen hoe John met zijn amg reed, ik kreeg het gevoel alsof ik bij Max Verstappen 2.0 in de auto zat en maar schelden op iedereen in het verkeer :see_no_evil:.

Al met al, was een geslaagd event en voor herhaling vatbaar. En we houden John natuurlijk in de gaten wanneer die met een mooie Breitling op de proppen komt :grin:.

Daarnaast moet ik @royke74 bedanken hoe mijn Squale is opgeknapt :+1:. Mesh band zit wel een beetje strak om de pols, dus afvallen is een must :smile:.

9 likes

Ik had je TopTime verwacht eerlijk gezegd.
Maar nee, met die Patek van je had je heeel veeel mooie Breitlings kunnen binnenharken…

3 likes

Achteraf gezien had ik dat moeten doen, 1 van de verkoopsters liet een nieuwe Top Time zien dus ik vroeg kunnen jullie die van mij (top time deus) ook nog leveren, niet dus. Lastig aan te komen dus, ja als je boven list wil betalen is bijna alles te koop. Maar moet eerlijk zeggen dat die nieuwe ook heel mooi zijn, geen idee wat die nu moeten kosten.

4 likes

Wie herkent het horloge op foto 4?

1 like

Als liefhebber ben ik wel benieuwd naar een foto (of in ieder geval welk model van welk jaar :))

Goede verhalen hier, wie was er met zijn lambo gegaan en wie op de fiets?

Breitling is wel een auto verkoper merk, dus ik zie de link dan wel een beetje.

2 likes

4 likes

Die tijd is wel voorbij hoor.
Breitling is zich, mijn mening, heel leuk aan het ontwikkelen.
Er zitten inmiddels hele mooie stukken in het aanbod!
De doelgroep is eerder op kantoor te vinden dan in de autoshowroom denk ik. :wink:

3 likes

Event was top geregeld.
Goodie bag trouwens wel gemist.
Daarna lekker en gezellig gegeten met een groepje dus een geslaagde middag/avond :ok_hand:
En gewoon met een mini onderweg geweest :sweat_smile::innocent:

7 likes

Je had wel bekijks met dat ding in de stad.

IMG_7801

7 likes

:joy:

1 like

Als zelfs die al geen Breitling meer willen dragen.

1 like

Allemaal een Rolex om de pols inmiddels. :sunglasses:

Bedankt voor dit uitgebreide verslag ik baal nog steeds dat ik mezelf heb ingepland deze dag.
Vorig jaar wel uitgenodigd voor een lunch van Breitling in Scheveningen dat was ook top geregeld dat doen ze echt goed.
Wat er ook gebeurd volgende keer ben ik er bij !!

2 likes