Breitling for Bentley GT ICE

Hoi allen.

Graag jullie mening over deze Bentley GT ICE.

Mooi? Niet mooi? Mooier op een zwarte band?

Het horloge zelf is best oke maar de bezel is echt gruwelijk lelijk :zipper_mouth_face:

2 likes

Protserig.

2 likes

Een andere band zal hierbij niet helpen denk ik…

1 like

Zwarte strap idd.

Ik snap het idee van de autoband profiel bezel wel gezien het voor Bentley is. Maar vind dat wat minder geslaagd, beetje jammer zelfs .

Leuk horloge, zonder die autoband had ik hem mooi gevonden.

1 like

Bbrrrr…

1 like

Lelijk,… En geen Ice

ice-diamonds-e

Edit,… Op een zwarte band zou wel beter zijn.

1 like

Is geen autoband maar van de gril van de Bentley modellen

1 like

Vind persoonlijk de ‘for Bentley’ lijn wel leuk, juist de bezel is apart (smaken verschillen). Op een witte band vind ik deze toch meer iets voor Gooise vrouwen, … :wink:

1 like

Op zwart…

2 likes

Mee eens!

Ziet er uit als iets wat iemand met een hublot zou kopen.

2 likes
3 likes

Doet me denken aan die gelige plekken die ontstaan in de kraag van je witte overhemd. Je wil niet dat ze er zitten, maar toch ontstaan ze. Zo ook deze Breitling.

5 likes

Ik ben best wel een Breitling van (van sommige modellen) maar vind deze echt spuuglelek.

1 like

Je moet die cheetosvingers ook niet aan je nek afvegen

4 likes

:joy:

Die naam alleen al doelt op een ander doelpubliek :joy:

2 likes

:joy:!

Ik kan me het type persoon voor dit horloge ook helemaal niet voor me zien, terwijl ik er normaal best goed in ben.

Laten we eens beginnen met; iemand die daadwerkelijk Bentley rijdt wil hier niet dood mee gevonden worden.

Nee. Ik denk aan plastic huisjes, plastic slippers, een verkleurd shirt waarop staat “de Bloembollen Tour 1998” en een bierpens. Zo’n mega ronde dikke, waarbij je niet meer weet hoe je knieschijven en de rest eronder eruitzien.

6 likes

Deze… :heart_eyes:

image

Mk. VI

3 likes