Te koop:
Breitling Galactic 41 model A49350 met Pilot band.
Leeftijd: maart 2016.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2023.
Factuur en/of certificaat: Ja. + onderhoud certificaten uit 2022 en 2024.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, full set.
Verzendkosten of afgehaald: Beide in overleg, voorkeur voor persoonlijke overdracht.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer nette staat.
Soort uurwerk en kaliber: Breitling caliber 49 Bigdate.
Overige info:
41mm doorsnee, 14mm dikte, lugbreedte is 20mm. 300m waterdicht.
Doos, omdoos, etui, boekjes, certificaat, crownprotector, extra schakel.
De band past nu om een 20,5cm. pols.
Vraagprijs: € 3.200.
Het horloge is gedragen maar in keurig nette staat, normale draagsporen die weer weggepoetst of gepolijst kunnen worden, geen deuken of diepe krassen. Ik heb geprobeerd de krasjes ed. zo goed mogelijk op de foto te zetten en moet zeggen dat ze op de foto er erger uitzien dan in het echt, maar ze zitter er wel. Lichte krasjes en swirls, bijna onoverkomelijk bij polished banden.
Mooie oldskool Breitilng met Wings logo en de onovertroffen Pilot band. Draagt zeer solide maar niet zwaar. De wijzerplaat neemt bij elke lichtinval weer een andere kleur aan, de grote datum aanduiding is goed leesbaar, ook zonder leesbril! Full set met alle boekjes, certificaat en onderhoud certificaten.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.