Breitling garantie

Hallo beste forummers.

Moet in het garantie boekje van een Breitling altijd de landnaam en de naam van de juwelier geperforeerd op het laatste blad aanwezig zijn.

Met andere woorden als dat niet zo is, is het dan een horloge uit het grijze circuit en heb je daar geen garantie op of is dat geen probleem?

Ik zie namelijk een horloge op Ebay staan waarbij de perforatie niet aanwezig is.

Alvast bedankt.
Jürgen

Bij Zeno is het iig zo dat er alleen garantie is, als de kaart is ingevuld door een officiele dealer. ALs een internetdealer de kaart invult is de garantie dus niet geldig op het horloge.

Misschien dat het bij Breitling ook zo is.

In Belgie moet de waarborgkaart altijd geperforeerd zijn met de naam van de winkelier en een nummer. Kaarten komen geperforeerd binnen van de invoerder.
Hoe het buiten de Benelux is weet ik niet.

Freddy

Zo zou die er dus uit moeten zien

Ik sluit me aan bij Tom:
Voor zover ik weet moet het land en de naam van de dealer in de garantiekaart geperforeerd zijn.

Gr,
KJ

Tom heeft gelijk, het is moeilijk bij een juwelier iets onder garantie te laten repareren als het boekje niet is ingevuld.
Logisch natuurlijk want in een blanco boekje staat de aankoopdatum er dan ook niet in.

Niet alleen bij Breitling maar bij alle merken moet het garantiebewijs ingevuld zijn door een officieele dealer van dat merk.

Breitling is het enige merk dat ik ken met deze perforatie met nummer, rechts boven en met geperforeerde naam van de dealer.

Zonder dit GEEN GARANTIE.

Elk merk heeft echter het een of andere systeem.

Niet alleen in de Benelux is dit zo, Freddy, wereldwijd is dit zo.

Marley

Niet doen dus, heren bedankt voor de info.