Breitling Geneve 2603: wat is dit horloge waard?

Nou ik wil er best €50 voor geven, maar de kans is levensgroot dat ie veel meer waard is :stuck_out_tongue:

Nogal ja…:joy:

1 like

Wat is er met die achterkant gebeurd…? Poeh. En, ongeserviced. Als het glaasje geen scheuren heeft, zijn de krassen er gewoon uit te polijsten. Achterkant kan ook wel een aai gebruiken - hoeft niet als nieuw weer, maar dit ziet er niet uit.

Mensen zoeken meestal chronografen bij dit merk, zeker wanneer vintage. Maar ik schrik wel van wat men inmiddels durft te vragen voor driewijzer vintage Breitling; enkele jaren terug nog hadden we hier een 150/200 euro-horloge gehad…

De kroon is wel een ding inderdaad. Beter is haast nog, een ongesigneerde van de juiste diameter er op te (laten) zetten. Die Omega-kroon is ook nog best wat waard!

2 likes

Nee geen flauw idee. Hangt ook af van de staat van het uurwerk. Daarnaast is het horloge niet echt bepaald krasvrij. Ik denk dat je er niet te veel van moet verwachten.

Er staat er een op EBay in betere staat dan die van jou (aan de buitenkant te zien). Staat te koop voor €270

Ik heb direct gezocht maar kan die niet vinden. Wel andere erop lijkende Breitlings. Kun je misschien een linkje sturen?

Beste RonnieB, wat is ‘niet veel’ precies dan?

Ik zou zeggen probeer het uit. Zet hem op marktplaats voor €100 en zie wat er gebeurt. Als je het precies wilt weten, moet je het horloge laten taxeren. Maar ook dat kost geld. Hou er rekening mee dat een servicebeurt ook een paar honderd euro kost.

2 likes

lijkt me gewoon echt en origineel op de kroon na
waarde ? paar 100 euro