Breitling Geneve 2603: wat is dit horloge waard?

Beste mensen, dit horloge heb ik al heel lang in bezit. Het betreft een Breitling Geneve. Op de achterkant staat: 2603, Shock protected, Waterproof, Automatic.
De kast is roestvrij staal, de kroon van Omega zo te zien.
De doorsnede is plm 33 mm.
Ik denk ergens uit begin jaren '60?
Op de achterkant zitten veel krassen, en ook op het glas zitten enkele krassen.
Ik wil graag weten wat het waard is want ik denk erover het te verkopen.

Ik heb foto’s maar ik weet niet hoe ik ze hier moet opnemen…

1 like

Hoi Erwin, hier kun je een bijlage in je post plakken

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Klinkt niet erg waardevol. 33 mm is tegenwoordig geen herenmaat meer. Simpel handwindertje denk ik. Kast zou wel eens verchroomd messing kunnen zijn. Benieuwd naar de foto’s! :+1:

Qua vintage kan dat nog prima :+1:

Puur vanwege het merk zal het horloge nog best een waarde hebben.

2 likes

De gegevens volgens het Breitling museum. ref 2603 cal 21j diameter 35mm from 60’s .

http://www.breitling-museum.com/1960-1969.html

1 like

Dank je!

Dank je!

Ben benieuwd naar de foto’s. Er wordt wel veel gekloot met vintage Breitling.

1 like

1 like

Dank je. Het lukt mij echter niet mijn bericht te bewerken, dus de foto’s zitten nu verderop als reactie :slight_smile:

O ja en ik heb vijf foto’s maar ik mag hier als nieuwe gebruiker slechts twee items inbedden.

IMG_7632

De foto’s staan in twee reacties (ik kon ze niet in mijn bericht toevoegen, en ik mag slechts twee foto’s toevoegen per post).

Deze is approved! Maar de kroon is van Omega :grimacing:

1 like

Ja dat heb ik in mijn omschrijving opgenomen. Is dat een probleem?

Een compleet origineel horloge is over het algemeen meer waard, als je op de waarde doelt. Als het jou niet uitmaakt is dat toch ook prima?

Niet echt, maar een originele Breitling kroon is wel wat leuker.

1 like

Dank!

Dank voor je reactie. Het maakt mij nu wel uit, want ik wil het horloge verkopen. Heb je een idee voor welk bedrag ik het kan verkopen?