ja ok dat begrijp ik, maar ik ga er van uit dat het horloge in spanje gekocht is (daar het daar ook gevonden is) dus ik weet niet of ze dit horloge kunnen traceren in nederland. Ik ga zo even een poging wagen:)
zo net even gebeld en ze kunnen in nederland niet achterhalen welke winkel het horloge geleverd is, omdat deze in het buitenland is gekocht. Ik zal dus met een spaanse retailer moeten bellen maar mijn spaans is niet al te goed. Ik ga dus maar even aan mijn zusje vragen of ze dat zelf wilt doen. Hou jullie op de hoogte
Ik denk dat je meer bereikt met een e-mail naar Breitling headquarters…die kunnnen je vertellen naar welk land het horloge geleverd is. Wie zegt dat de eigenaar spaans was/is…
succes met je queste
Ik ben benieuwd best spannend zo’n topic…
… en dan moet je als je je dure klokje verloren hebt ook nog zo slim zijn dit aan Breitling door te geven. Ik zou eigenlijk niet verder denken dan aangifte bij de politie (met typeaanduiding, maar zonder serienummer, want die heb ik nooit bij me ergens op papier), en melden bij mijn reisverzekering.
Het zou niet in me opkomen het ook aan meneer Breitling te melden eerlijk gezegd.
Als je zo onverzichtig met je klokje om gaat geen geknapte band of lossen puch pin. Dan konden ze van mij part de pot op .
Ook niet het klokje voor in de bergen . Als je die in de bergen kunt dragen kun je het verlies wel nemen .
Ik zou hem inmiddels gewoon houden en ervan genieten.
Als hij echt is heeft een vorige eigenaar hem allang geclaimd bij zijn verzekering.
Wie zegt dat hij verzekerd is voor het verlies van kostbaarheden.
Wanneer je een horloge van zo’n bedrag (mits echt) niet bijverzekerd dan ben je volgens mij niet goed bezig.
tjemig wat een kortzichtigheid allemaal…
- 1 !
Kan deze post niet vergeten , de OP wel volgens mij.
En Nielsieb, al meer bekend inmiddels?
inmiddels:D ik had dat in de eerste minuut dat ik m vond al gedaan.
stop in je zak, zooooo draadje gesloten.
veel plezier ermee :)-D
Opgeven als gevonden, horloge NIET afgeven, wachten op de rechtmatige eigenaar.
En na de daarvoor gestelde termijn (die ik helaas niet weet) lekker dragen, als het tenminste een echte is!
tjvreeken Schreef:
Opgeven als gevonden, horloge NIET afgeven,
wachten op de rechtmatige eigenaar.En na de daarvoor gestelde termijn (die ik helaas
niet weet) lekker dragen, als het tenminste een
echte is!
3:99 B.W.: door 3 jaren onafgebroken bezit bij de bezitter te goeder trouw (die dus een melding gemaakt heeft etc.)
Is dat het Spaanse B.W.
Nee, 't Zuid-Limburgse
Dan is het goed.