Breitling hangtag gevonden.

In het kader van niet zo belangrijk, is deze post niet zo belangrijk maar ik ben toch wel benieuwd.

Toen ik gisteren naar mn auto liep zag ik een muntje liggen. In eerste instantie dacht ik aan een muntje voor je winkelwagentje of een RFID tag maar het logo kwam me bekend voor. Thuis nog eens goed gekeken en blijkt het een hangtag van een Breitling horloge te zijn. Ik ben zelf totaal niet thuis in Breitling maar ik vroeg me wel af: “ wie raakt er nu de hangtag van zn horloge kwijt op een parkeerplaats?” En ook vroeg ik me af, is dit een tag van een nepper of niet. Mocht het echt zijn en iemand kan niet slapen omdat ie zn hangtag kwijt geraakt is dan kan ik er misschien iemand mee blij maken. Anders kan ie de prullenbak in.

Hier onder een foto van de voor en achterkant. Op basis van wat Googlewerk weet ik dat de eerste 2 regels het model bevatten. De 2e regel zou dan in mijn ogen het serienummer moeten zijn. Voorzover ik kon vinden is het fake serienummer maar goed, ik ben niet thuis in Breitling.


8 likes

PostNL bezorgers. Staan bij ons op station West altijd lekker pakjes van busjes naar VW Golfjes te duwen.

Ik weet niet hoe groot ie is, maar misschien is ie wel gewoon als winkelwagenmuntje gebruikt.

1 like