Breitling (helaas, nep)

Vandaag dit horloge gescoord maar ben benieuwd naar de authenticiteit. Vond hem er niet verkeerd uit zien en gezien de band en vlindersluiting ook gemerkt is en hij goed aan voelt heb ik er toch enigszins een goed gevoel over. Of te mooi om waar te zijn en toch een nepperd ?

IMG_20230820_105618|375x500

t;

2 subdials met 60 en een 24 uurs subdial zegt genoeg.

5 likes

Gravure op de achterkant ook niet geweldig

1 like

afbeelding

11 likes

:joy:

6 likes

Dit is een echte AB0110:

Ik denk dat je zo wel kunt zien hoe de vork in de steel zit.

6 likes

De B van de secondewijzer staat verkeerd om, het snelste weggevertje :wink:.

Heb ik nu wat gewonnen? :popcorn:

4 likes

Dan moet het wel echt zijn…

Dat glas ligt helemaal aan puin joh! :sweat_smile:

Ben dan toch benieuwd waar…

Nou ja, en je weet zelf ook wat je ervoor betaald hebt (en van wie je 'm gekocht hebt). Dat zegt vaak al genoeg. Niemand doet een originele Breitling weg voor 150 euro ofzo.

2 likes

Dit lijkt meer op een afgekeurd doelpunt.

2 likes

200w

4 likes

Oke mensen het is duidelijk hoor. En op de rommelmarkt en jullie zullen daarover ook wel weer gaan lachen maar ik vind vaker leuke spullen. Denk alleen dan aan recent een gouden ring van 8 gram en wel eens zilver of antiek Chinees porselein etc etc

5 likes

Lijkt me wel spannend die rommelmarkten afstruinen opzoek naar dat ene lot, jammer dat deze het niet is. Wat heeft u ervoor betaald?

1 like

Hij was maar 7,50 daarom ook gewoon snel gekocht en dan thuis maar uitzoeken. Maar dat is met alles het beste mits goedkoop en je weet het niet zeker

3 likes

Big business :star_struck:

Dan kan je af en toe een misser leien

3 likes

Voor 7.50 zou ik m mooi voor 10 euro op marktplaats zetten met dikgedrukte letters NEPPE breitling!

Of met een hamer kapotslaan, dat is ook wel 7.50 waard vind ik

3 likes

Dan ga ik waarschijnlijk toch voor het plezier van het stuk slaan. Ook al wel eens met porselein gedaan wat op de gok gekocht heb en ook nog eens te duur :rofl:

2 likes

Denk dat je Skinny Jeans meer waard is.

2 likes