Breitling in beweging

Bij de vorige versie waren deze inderdaad opgelegd, maar zojuist zag ik foto’s waarbij ze schuin genomen waren. En zag ook kleurverschil met de wijzers.

Op deze foto is het ook te zien.

3 likes

Is nog steeds opgelegd hoor (incl witgouden logo) , enkel datumvenster niet meer omdat deze nu een stukje indice ernaast heeft.
Naar mijn weten zijn de banden nog steeds hetzelfde, mss dat de optionele nieuwe nylon band van gerecycleerd materiaal niet 100% Zwitsers is. Maar zou het eerste zijn wat ik ervan hoor.

Ik vind de hele uitstraling van die wijzerplaat, indexen en wijzers een duidelijke stap terug. Die indexen zijn gewoon van modemerk-niveau.

1 like

Volgens mij zijn de wijzers en indexen vrijwel identiek.
Wat ik wel een stap achteruit vind is de chapter ring waar de getallen halverwege omdraaien en niet meer ondersteboven staan. Ook de 15/30/45 op de bezel is nu gepolijst en vind ik goedkoper overkomen.

1 like

Ah en dat streepje rode tekst mis ik ook op de nieuwe :grin:

1 like

Haha ik proef hier dezelfde mening als dat ik heb. Duidelijk een minder model, en dan de dozen waar ze in geleverd worden… not my cup of tea. Vind het toch enorm zonde zeg!

Kortom, we houden het bij de oude :smile:

1 like

Zeker en vast :sunglasses:

1 like

Voor wat betreft de doos en verpakking helemaal mee eens

Bakelieten doos en alle toebehoren blijft leuk

4 likes

Dit weekend was het via de fb pagina van ‘Breitling owners 1884’ een q&a met Georges Kern.
Kan je vragen wat je wou en werd beantwoord.

Ik had gevraagd of de logo’s nog steeds wit goud waren. Zijn antwoord was dat dit al geruime tijd voor zijn bewind niet meer is.

Dus jij deze ook geweten :blush:

1 like

Vind het wings logo ook echt het stoerste logo.
En de klokken wie ze nu uitbrengen een beetje soft en kaal.(leuk voor IWC maar niet voor Breitling)
Breitling is het stoere mannen horloge in mijn ogen,en hoop dat Breitling dat imago niet helemaal verliest,
met al die standaard modellen. Zou een doodzonde zijn.

Breitling gaat in mijn ogen nu een beetje
Experimenteren. met al die matte Kale wijzerplaat modellen.
Ik denk dat de mensen wie dat persee willen,
al genoeg keuze hebben bij de andere horloge merken.

3 likes