Breitling in beweging

Nieuwe benadering van de markt door Breitling:

3 likes

Ik mis in het stuk de “tweedehands auto verkoper squad”

:upside_down_face:

4 likes

Wat wel leuk is dat hij (of zijn team?) online zeer actief is.
Op Instagram heeft hij al een comment gepost bij me bij een tag, op de Breitling fb pagina post hij regelmatig ook en op vragen krijg je van hem direct antwoord.
Nieuwe modellen worden ook eerst daar voorgesteld als primeur etc.

Andere insteek, zullen op termijn zien of het zijn vruchten afwerpt.

Ook de vele boetieks zien er goed uit :sunglasses:

2 likes

Dit soort ouderwetse grapperij over -B- is in 2020 niet meer bonton he?
Afgesproken :+1:

:upside_down_face:

Keerzijde van de medaille is dat -B- de prijzen zal gaan opdrijven.
Terwijl -B- stiekem wel veel beng voor ze buk is. ( was )
Maar dit vinden ze kennelijk niet sjiek genoeg bij -B-
Helaas.

3 likes

Jawel joh, en laten we ook gewoon doorgaan met Rolex paupermerk noemen. Niet alles te serieus nemen zou mijn wens zijn voor 2020

Lets do that man :+1::+1::+1:

1 like

Vind ik ook. Oris is daar ook zeer actief mee en dat is leuk.
Ik heb zelfs via privé berichten op Instagram en via WhatsApp zeer geregeld contact met (hij zegt) Kern en met een zeer lieve dame die een boetiek runt in Toronto.

Super leuk

2 likes

Erg leuk artikel in de Elsevier van een paar weken geleden.

2 likes

Straks eens lezen.
Altijd leuk stukje tekst.

1 like

Zou.mooi zijn als die andere bladzijdes er ook op stonden :disappointed_relieved:

1 like

Bij deze

1 like

En wat duidelijker de eerste pagina

1 like

Man heeft fantastisch werk gedaan bij IWC ( hij had de tijd ook mee …) maar niet alles wat hij stelt klopt.

  • IWC is niet het grootste horlogemerk van Richemont, dat is Cartier. ( en overall is IWC het 4e merk vd Richemont Group )
  • Geruchten : de echte reden dat hij is weggegaan bij Richemont is dat hij CEO Richemont wilde worden maar hij verloor de tweestrijd van Jérôme Lambert.
  • Ik hoor hem nergens praten over de tijd hij hij naast IWC ook de leiding had ( als supervisor ) over Baume et Mercier maar hier niks van bakte.
  • Dat Breitling groeit in Azië is niet zo vreemd, de omzet was zo goed als nul.

Nogmaals, hij heeft veel goed gedaan bij IWC maar hij is absoluut geen garantie op succes.

1 like

:nauseated_face::face_vomiting: het naar de klote geholpen bedoel je, en het zelfde lot wacht Breitling.

1 like

Zakelijk gezien heeft hij veel goed gedaan voor IWC.

Niks ten nadele van de beste man, maar tot op heden kan het mij niet echt bekoren wat hij laat zien. Breitling liefhebbers hebben liever wings op de Navitimer dan gelikte filmpjes met Brad Pitt of een gerecycled bandje van afval uit de oceaan. Daarbij zijn volgens mij de dozen van Breitling ook geminimaliseerd. Juist als liefhebber van horloges is dat onderdeel van de emotie. Maar goed ik wens m succes😁

2 likes

Helemaal mee eens.
Zoals ik in mijn post al stel, hij heeft veel goed gedaan voor IWC maar is geen garantie op succes.

Zojuist even naar de Avenger reeks gekeken, kan het niet goed zien, maar het lijkt erop dat de wijzerplaat en de cijfers / indexen in de plaat gedrukt zitten in plaats van opgelegd zoals bij de oude Avengers. En ik las dat de banden tegenwoordig ook niet meer in Zwitserland gemaakt worden? Lekker bezig…

Volgens mij niet:

Wel is bijvoorbeeld de omlijning van het datumvenster simpeler geworden ten opzichte van de ‘oude’ zo lijkt het.

1 like

Bij de mijne niet.

1 like