Breitling inruil vraag

Ik heb een breitling navitimer (wit) op staal uit 2007 met papieren enz. Nu is mijn oog gevallen op een breitling Navitimer Heritage. Deze staat te koop bij Watchfair.nl voor 3150.

Nu is mijn vraag voor de kenners, zijn deze horloges ongeveer evenveel waard, wat zouden jullie doen?

Hoor het graag.

Edit: losstaand van wat mijn horloge waard is, is 3150 euro voor een navitimer Heritage een normale prijs?

Gevoelsmatig zeg ik dat het nogal aan de dure kant is. Maar ik heb niet verder gekeken voordat ik dit geroepen heb…

Zelfs wanneer ze evenveel waard zijn zul je bij een handelaar altijd (flink )moeten bijbetalen :wink:

Ik snap dat handelaren ook hun geld verdienen en er mag ook best wat bij. Was alleen benieuwd hoe ze in verhouding staan tot elkaar.

Oftewel hoeveel is de navitimer waard die ik heb en hoeveel zou ik ongeveer bij moeten betalen volgens jullie. (of is de mijne meer waard)

Het beste kun je particulier verkopen, win win situatie.
Jij krijgt meer geld voor je horloge, en de handelaar krijgt cash voor de zijne.

Ok,

Kan iemand mij een indicatie geven wat een navitimer wit op staal in perfecte staat nog opbrengt. Mag natuurlijk via pm. Snap dat ik op chrono kan kijken enz maar daar zitten veel verschillen in vond ik.

Bij particuliere verkoop zou ik zeggen zo’n 2250 tot 2500 euro…

Naslag in de Armband Uhren Katalog 2007 leert dat de prijzen niet ver uit elkaar lagen; 4300 voor de Heritage en 4280 voor de Navitimer met stalen band.
Een AD zal je bij inruilen waarschijnlijk nog ongeveer 50% van de waarde geven.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ok aguja en anderen.

Dank voor uw antwoord. Ik kon de nieuwprijzen niet zo snel vinden.

Ik ga er eens goed over nadenken.

Zie hem niet ergens veel goedkoper dus lijkt een redelijke prijs.

Ik heb 2 jaar geleden bij een Breitlingdealer een ingeruilde Heritage gekocht voor 1750 euro. Een goede koop als ik zo kijk.

Lijkt mij ook!! Ook op staal toevallig?

Gr.

De Heritage heeft altijd een stalen band :stuck_out_tongue:

En weer wat geleerd!!

Welke kleur wijzerplaat heb je en mag ik vragen waarom en heritage en geen gewone navitimer?

Gr.

De gewone vond ik iets te klein. Nu de nieuwe ook 43mm is, komt die er wellicht ook. Heb de variant met de blauwe wijzerplaat en witte ring. De standaard navitimer-indeling dus.