Breitling is het geworden!

Ik volg dit forum (met tussenposes) al een aantal jaar en wilde het volgende met jullie delen :

ik ben al jaren horlogefan en heb na eindelijk de knoop doorgehakt om een mooie klok aan te schaffen, Ik heb nu zo’n 10 horloges van verschillende pluimage, maar dit is voor mij de kers op taart:

op de wenslijst stonden:

  • Tag Heuer Monaco
  • Tag Heuer Carrera bruin/bruin
  • Chrstiaan van de Klaauw
  • Omega Seamaster (Planet Ocean)
  • 'een’Breitling

Het is geworden… Breitling Super Avenger wit met stalen band en extra bruin lederen band

Nu weet ik dat smaken verschillen (gelukkig maar) maar ben benieuwd naar evt. reacties…
Volgend jaar pas ophalen (is gelukkig as. zaterdag 2 januari al)

Groeten Arno

(ps: en mijn vriendin heeft tegelijkertijd een Breitling Cockpit Chrono parelmoer wijzerplaat/stalen band aangeschaft…)

Helemaal super!!!

Gefeliciteerd!!!

Is het met de cijfers?

Gefeliciteerd met deze mooie horloges!

Gefeliciteerd met deze mooie klokken, even wachten nog maar het lijkt me een mooi begin van het nieuwe jaar(tu)

Veel draagplezier van deze beide horloges!
En nu nog de foto’s nietwaar?
Gr.
Jack
http://horloges.vijftigplusser.nl

Goede keuze!
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,176957,178032#msg-178032
:wink:

Veel plezier ermee!

het is het model zonder cijfers maar met II (ik weet niet wat het juiste jargon hiervoor is)

foto’s volgen

super klok … ik heb hem zelf ook precies zo gehad … veel plezier ermee (tu)

dat is hem dan (even snel genomen bij kunstlicht)

PRACHTIG ! ! ! (tu)

Een horloge met présence !

Goede keuze(tu) Deze is niet zo bling-bling:D

Proficiat! Wat een hip wit horloge. En toch lekker sportief en stoer.

Sportieve Breitling, gefeliciteerd! Hij lijkt me alleen wat groot, mag ik vragen wat de maat is?

Chrono’s met een witte plaat zijn vaak (tu)

ziet er superrrr uit

de maat is 48 mm.
zware klok, maar draagt wel comfortabel…

Zelf heb ik hem ook gehad, weer verkocht, weer gekocht en uiteindelijk weer verkocht. Nu staat hij weer op mijn wish-list :+

Heel raar, ik vind het een mooi stoer horloge, maar op de één of andere manier kan ik er toch ook weer gemakkelijk afscheid van nemen.

Wel vind ik het model met de cijfers mooier dan met indexen.