Breitling is weer gemaakt!!

Dit vind ik niet scherp zoals bij een Omega of Zenith;

Screenshot_20220212-135229~2

Maar bij mij moesten ze wat dieper, zal bij jou meer aan de oppervlakte blijven.

Correct, maar de vraag was ook om hem weer te laten blinken. Als hij goed schoon is, dan blinkt hij met wat krasjes. De band van m’n aquis heeft ook de nodige ‘levenservaring’ maar het is een wereld van verschil als hij uit de ultrasoon komt. Krasjes krijg je enkel weg met polijsten. Op een band scoor je wel snel weer nieuwe overigens.

Enkel de doeken, de product is al in

is een goeie van jou. heb het product net even opgezocht ik zal dat is voorzichtig proberen!

Ik weet niet hoe je dat ziet, want die foto’s zijn totaal onscherp. Maar als je een fatsoenlijke polijster hebt en goed aangeeft wat je wel en niet aangepakt wilt zien valt dat mee. :slight_smile:

Precies dit. Dik is wel een vakman, die weet wat hij doet en ook niet over een nacht ijs gaat. Maar ik denk dat je dit goed moet bespreken en vastleggen voor hij begint. Deze Seiko uit 73 is er weer als nieuw uitgekomen, maar die is dan ook qua kast rond. De sluiting van de band is ook weer als nieuw.

Voor zijn horlogemaker zijn betere alternatieven, laten we het zo zeggen.

Ik gebruik dat voor de sluiting van de bracelet, voor de lichte krasje en het valt heel goed mee
hier een paar voorbelden (fotos komen van een franse forum)
wel opletten met de AR coating van de glas

1 like

ziet er niet verkeerd uit als dit puur alleen met een cape cod gedaan is!! dit zal al voldoende krasvrij zijn en ze glimmen ook weer aardig.

Kost niet te gek veel om te proberen :wink:

Ik heb verschillende ideeën gezien zoals idd cape Cod, een schuursponsje of dat genoeg is zou ik niet weten. Maar je zou eens bij de draadjes van Lexaf kunnen kijken, die knap zijn horloges best wel mooi op en dat zijn echt oudjes. Aan de andere kant heeft het horloge echt geleefd om de pols van je vader, kan je hem ook zo laten. Succes met je Breitling.