Breitling jaren 50 deel 2

ik heb vandaag de breitling binnen gekregen ,en hij is 100% echt
maar inderdaad betreft het een dames horloge ,heeft iemand interesse laat het dan even weten,voor 75 euro gaat hij de deur uit
nog bedankt voor alle reacties

gr pajero

Ik zou 'm op http://horloge.paginamarkt.nl en/of Marktplaats.nl zetten met een paar mooie foto’s. Ik denk dat je er wel wat meer voor kunt krijgen.

Ik denk ook dat alleen de naamsvermelding “Breitling” op de wijzerplaat al meer waard is dan de 75 euro. Mits op de juiste plek aangeboden kun je er meer voor krijgen, lijkt me.

succes,
Hans Mennink

ik ben geen handelaar en als ik iemand er mee blij kan maken
dan graag,

Dat is heel nobel. Maar als je er een behoorlijk bedrag voor kunt krijgen kun je weer een mooi ander horloge kopen…

ruilen is mischien ook een idee

Ja, als je 'm nou niet wilt verkopen op een marktplaats stuur 'm dan maar naar mij, ik denk dat m’n vrouw 'm wel leuk zal vinden :smiley:

Nee, serieus. Zet 'm op Marktplaats, dan krijg je er misschien wel 200 euro of meer voor en dan zoek je wat moois uit.

Wat is de diameter van deze Breitling , in mm zonder de kroon gemeten ?

Groet, Andre

hoi andre ik schat zo tussen de een en anderhalve cm klein dus

ik zet hem op marktplaats en we zien wel,bedankt voor je tip

hij staat er op henrik

En dan koop je daar voor in de plaats bijvoorbeeld deze:

Cal. roamer 364, 15 stenen, vergroomde kast, 35 mm (weet niet met of zonder kroon maar dat zal een mm schelen, uit de vijftiger jaren…
Kost maar 129,99!!!

Het is dat ik de afgelopen week ook al weer 3 horloges heb gekocht… Anders…

erg mooi,maar ik heb al 3 roamers wilde wel eens wat anders,maar er is ook zoveel te koop en zeker op ebay.de.
ik heb al zitten te denken aan een leuke duiker.
maar eerst maar eens dikke winst maken haha