Breitling kopen, maar in godsnaam waar?

Hallo allemaal,

al een tijd ben ik mij aan het verlekkeren aan alle mooie klokken en er gaat binnenkort echt een nieuwe Breitling komen. Op chrono24 zoek ik nu vrijwel dagelijks en wat mij echt opvalt is dat er enorme prijsverschillen zijn voor een en hetzelfde type. Het loont bijna om een ticket naar de VS te kopen en er zelf een te gaan halen. Op laten sturen is natuurlijk link ivm de invoerrechten en BTW. Ook binnen Europa zijn de verschillen enorm. Hoe pak ik dit nu aan? Nederland lijkt gewoon echt duur, duitsland is al een stuk goedkoper of moet ik gewoon gaan onderhandelen?:S

Groet Bert928GT

Ik zou vooral het grijze circuit in de gaten houden. Ik heb mijn Breitling bij Schaap en Citroen gekocht, maar daar betaal je wel makkelijk 20% meer dan grijs. Mij was het het waard, maar dat is puur persoonlijk.

+1

Kijk b.v. eens hier:
http://www.wwwatches.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=1&Itemid=19

JTrapman Schreef:

Ik zou vooral het grijze circuit in de gaten
houden.

+1

Wat zoek je precies ? Ik ben zinnens mijn collectie wat uit te dunnen.
Al mijn horloges zijn in perfecte staat.
Ik woon in Belgenland, dat scheelt weer een pak in vergelijking met de VS :smiley:

Ik wil echt een nieuwe. Het wordt sowieso een Navitimer, misschien wel een cosmonaute.

groet Bert928GT

Waag eens een mail aan William Wien Watches.
William heeft mij enkele jaren geleden perfect kunnen helpen met een nieuwe Superocean Heritage.
Top service en een zeer scherpe prijs!

Bert,

Ik heb een aantal weken geleden contact gehad met een verkoper via Chrono24.
Deze had een van de voordeligste prijzen voor een Navitimer 01.
Het is een officiële Breitling dealer in Andria - Italië.
Uitstekende service. Met vragen ook direct antwoord. Uiteraard ook binnen een paar dagen kunnen leveren, omdat hij dealer is.
Heb zelf de Navitimer 01 met zwarte lederen band en de vouwsluiting / folding clasp buckle.
Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het wel.

Gr. Danny

Website: www.francocuomogioielli.it
mail: info@francocuomogioielli.it
Via Chrono24: https://www.chrono24.nl/breitling/navitimer-01--id2053003.htm?dosearch=true&query=navitimer+01&resultview=list&searchexplain=1&sortorder=1&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm

http://bensontrade.nl/horloges/breitling

In Italië zitten nogal wat verkopers met onwaarschijnlijk lage nieuwprijzen. Toch zijn het zogenaamde Trusted of zelfs Premium Sellers op Chrono24. Omdat ik geen ervaring heb met die verkopers kan ik elke tip gebruiken. Heeft iemand ervaring met de verkoopservice van Chrono24? Ik wil natuurlijk niet met een namaak zitten voor vele duizenden euro’s. Toch begrijp ik de gigantische prijsverschillen met Nederland niet, waar zit dat nou in?

Groet Bert

Bert928GT Schreef:

In Italië zitten nogal wat verkopers met
onwaarschijnlijk lage nieuwprijzen. Toch zijn het
zogenaamde Trusted of zelfs Premium Sellers op
Chrono24. Omdat ik geen ervaring heb met die
verkopers kan ik elke tip gebruiken. Heeft iemand
ervaring met de verkoopservice van Chrono24? Ik
wil natuurlijk niet met een namaak zitten voor
vele duizenden euro’s. Toch begrijp ik de
gigantische prijsverschillen met Nederland niet,
waar zit dat nou in?

Groet Bert

check de definitie v trusted seller eens. vroeger en denk nu ook is t geen garantie voor kwaliteit of authenticiteit.

De referentienummers zijn mij ook niet geheel duidelijk bij Breitling. Ik zie hetzelfde horloge met nummer AB012012/BB01 maar ook met AB012012/BB02 staan. Wat is het verschil?

Groet Bert

Bert928GT Schreef:

De referentienummers zijn mij ook niet geheel
duidelijk bij Breitling. Ik zie hetzelfde horloge
met nummer AB012012/BB01 maar ook met
AB012012/BB02 staan. Wat is het verschil?

Groet Bert

Waarschijnlijk zijn de nummers na de slash de bandnummers.

Bert,

01 staat voor de wijzerplaat zonder nummers, de 02 staat voor de wijzerplaat met de arabische nummers. Zie ook de site van Breitling als je je horloge samenstelt. Kijk daar ook even naar de dealers in Italie bijvoorbeeld.

Groet,
Danny

Hallo Danny,

dank je wel voor het antwoord. Vrijwel alle aanbieders op Chrono24 in Italë zijn geen Breitling dealers, het zijn grijze aanbieders. Dat maakt mij toch voorzichtig. Ik blijf mij toch verbazen over de enorme prijsverschillen. Volgende week ga ik ze nog eens in het echt bekijken en dan ben ik er wel uit.

Groet Berty

Ik heb wel een zeer goede ervaring met de Breitling dealer uit Puglia / Andria.
Zie vorige reactie en mail. Scheelt ook een bak met geld.

Website: www.francocuomogioielli.it
mail: info@francocuomogioielli.it
Via Chrono24: [www.chrono24.nl]

1 like

We kochten eind maart via chrono 24 bij timepiece bank een gloednieuwe breitling chrono gmt , we kregen het horloge binnen en we controleerde of hè horloge liep we hebben niet aan de kroon gezeten omdat het een speciaal Kado was op een hele speciale dag voor me zoon
Een dag voor we het Kado wilde overhandigen wilde wij het horloge op tijd zetten , na wat bewegingen tikte het horloge gewoon weer , maar toen we de kroon los draaide bleek dat de kleine wijzer als het ware vast stond hij draaide niet verder als 2 uur , dus wij naar breitlingdealer in onze woonplaats hij controleerde het horloge en vertelde ons dat het defect was en dat we maar terug moesten waar we het aangeschaft hadden
Dus contact opgenomen met timepiecebank en het verhaal verteld , toen stuurde ze een mail dat wij het horloge ws stuk hadden gemaakt met verdraaien van de datum , dit terwijl we helemaal de datum niet hebben proberen te verzetten , de kleine wijzer draaide gew niet verder deed alles het chrono Ed
Timepiece bank zei niks voor ons te kunnen doen dat we wereldwijde garantie hebben en het via een dealer bij ons uit de buurt maar moesten opsturen , dit terwijl ze ons gew een horloge met een defect hadden geleverd
Wij naar de dealer en het horloge opgestuurd deze dealer vertelde dat het zeker twee maanden zal duren , hij maakte nog een grapje en zei ik hoop voor de kerst
Het Kado waar we hard voor hadden gespaart konden we niet geven, dus wees aub voorzichtig met het aanschaffen van een horloge via timepiecebank voor je het weet sturen ze een defect horloge en verhaal is niet mogelijk

zeg trapman ben jij die trapman van katawiki.???

1 like

hi wolly hoeft niet als je de weg weet koop veel horloges in de states direct bij juweliers scheelt heel veel en zeer betrouwbaar. zijn immers juweliers doen de zaak niet voor de gek houden. marino

Ik koop spullen van enige waarde alleen via internet als ze ook een winkel hebben. Dan kun je er nog eens lans als er iets aan de hand is. Je ziet dan tevens wat ze nog meer in de winkel hebben.

Mijn gebruikte Superocean kocht ik bij Pieter Jacobs in Den Bosch. Prima service en horloge gepolijst en voorzien van een nieuwe band met clipsluiting.