Breitling
Nou was ik op zoek naar een brwitling heb ik het type gevonden wat ik zocht nu de vraag nog is die echt ik zelf zie niks geks prijs is 2200 euro
Watch only
Watch only klinkt mij wel vreemd voor zo een puntgaaf horloge. Dan zou ik verwachten dat er of een recent servicebewijs bij is of alles.
Zit er niet bij verkoper is bekend op marktplaatsheeft een service gehad 9maanden terug
Maar gaat er om wie iets kan zien verhaal maakt niet echt uit
Hmmm GMT wijzer is zilver terwijl alle andere wijzers goudkleurig zijn. Dat lijkt mij vreemd. Mijn 1 minuut Google search levert of geheel zilver of geheel goudkleurige varianten op.
Geen kenner, maar dat viel mij op.
Ja vondt ik ook vaag maarja is wel vakker andere kleur om op te vallen
Ik ken deze band niet goed, maar klopt de hoeveelheid ruimte tussen de schakels met een relatief nieuwe band?
Maar ook bij dit model?
Dat is de lichtinval. Wijzers en indexen zijn gewoon staal.
Yep
Nee die zijn welmdaadwerkelijk.goud
Lastig te zien aan de hand van de foto’s maar zou zeggen niet origineel, er zijn vrij goede copieen en dat is zo niet goed te zien. Ik zou hem bij een dealer en /of gerenommeerde horlogemaker laten checken.
Heb veel nep Breitlings gezien, en op één of andere manier geeft deze me geen goed gevoel
Zou er toch eens mee langs een Breitling dealer gaan
t is wel 2200€ , een echte liefhebber heeft de originele factuur nog en de doos en de bijbehorende kaartjes. (20 jaar geleden gekocht)
Als het goed is zou dit een A20048 moeten zijn:
Het lijkt er op dat er stalen en gouden wijzers zijn gemixed, dat kan niet. Mijn indruk is dat de wijzerplaat is vervangen met een wijzerplaat en de wijzers van een B13050.1
Maar omdat deze geen GMT wijzer heeft hebben ze die er gewoon op laten zitten.
Dit klinkt best plausibel; gezien de mix in de wijzers en de plaat die ik zelf ook niet kon vinden bij dit type lijkt het in ieder geval een mogelijkheid mooi speurwerk
Dank u, dank u
Kort om dus een frankenstein:grimacing:
Dit horloge klopt niet het is een mix van een vroege Chronomat (nog voor de Crosswind) en een Longitude.
Persoonlijk zeg ik dat deze niet origineel is. Hij is te gaaf (band en kast) imo en de lume op de dial zegt me weer dat hij aardig oud is. Of het is een frankenstein. Maar als hij 9 maanden terug een service heeft gehad dan moet er ook een rekening of iets van zijn.
Ook lijkt de stopwatch wijzer niet in lijn met de bovenste chronograaf. En de B van de stopwatchwijzer niet in lijn met de onderste.
Lekker laten liggen.