Breitling Montbrillant verliest tijd

Onlangs heb ik een Breitling Montbrillant Legende uit 2007 aangeschaft. Er is geen onderhoudshistorie bekend maar de verkoper gaf aan dat hij goed liep (volgens een timegrapher)
Hij loopt echter een volle minuut per 24 uur achter.

Een volledige servicebeurt bij Breitling kost €625.
Volgens mij moet dit goedkoper kunnen gezien het om een Valjoux 7753 uurwerk gaat.

Heeft iemand tips?

@PeterLC ?

2 likes

Al contact mee gehad maar die heeft het momenteel erg druk

2 likes

Ik weet niet waar je woont, maar een kennis van mij had zijn Breitling laten servicen via vmwatches en was daar zeer tevreden over. Je zou daar eens kunnen informeren…

1 like

Een centraal adres waar ik zeer goede ervaringen mee heb is Nico @Nico_Rijsman in Culemborg. :+1:

Je kunt je horloge ook aangetekend aan hem opsturen.

Succes! :slightly_smiling_face:

2 likes

Al bij Paul van Zeeland in Velp geweest?

1 like

Jan Ubels Bredevoort

http://ubels-uurwerkreparatie.com/

1 like

Zo zie je maar, “goed lopen” is een breed begrip :upside_down_face::upside_down_face:

1 like

Het werk dat hij doet is prima.

Maar ik vond hem naar mij toe heel wantrouwig. Alsof een jonge persoon geen JLC kan hebben, en elk briefje werd bij het betalen 10 seconden geïnspecteerd op valsheid (is ook gewoon verzekerd in zijn geval en net gepind bij hem om de hoek).
Plus heeft hij ook een verkeerde inschatting gemaakt bij het inspecteren van mijn horloge, waardoor hij 250 euro duurder uitkwam.

Bedankt voor de tips.

Ik ga eerst kijken of Peter Klemann (bij mij om de hoek) hem kan reguleren. Als dit niet mogelijk is zal ik hem naar 1 van de geadviseerde makers sturen

Dat is dan weer jammer om te horen. Hoewel ik me realiseer dat ervaringen wel subjectief zijn uiteraard. Misschien had hij bij jou een slechte dag of had ik gewoon mazzel. :wink:

Ik ben allebei de keren (in totaal 3 horloges) prima geholpen. En ze lopen alle drie nog…
:smiley:

1 like